25 Şubat 2009 Çarşamba

Kapıııııış

Çocukluğumuzda futbolcu kartları, taso falan vardı. Mahallenin büyükleri yüksek bir yere çıkıp ellerindeki kart ya da tasoları 'Kapıııııış' diye bağıraraktan savururlardı. Biz de kapışırdık tabii. Ara sıra artistlik olsun diye elimdeki aynı kartları ya da aynı tasoları ben de bu yolla dağıtırdım arkadaşlara. Nasılsa aynısından bende var, namımız yürüsün hesabı. Neyse niye bu kadar derine gittim bilmiyorum, alt tarafı Real Madrid'in Quinton Hosley'i gönderdiğini ve bunun diğer takımlar üzerinde yaratacağı olası etkiyi anlatmak istemiştim ben. Bizim lige dönse ya keşke. Yalnız olaya bak he, burada iki eliyle bir işi doğrultamayan Winston gidiyor, geçen yıl bu ligin en efektif olan adamının yerine Madrid kadrosuna giriyor. Var bu işte bir terslik ama du bakalım.

6 Yorum Yapılmış:

BaHa dedi ki...

Diğer takımlar üzerinde yaratacağı etki direkt "kelebek etkisi" :)

cemcomu dedi ki...

Winston kimin torpillisi merak ettim doğrusu :) hosley keşke dönse tblye gerçi ala ala efes alır ,bu sefer kupadan sonra ligde play of başlamdan biter :)bıktım bu paranın gücünden

Adsız dedi ki...

Gerçekten ilginç ama Hosley madrid'de istikrar yakalayamadı takip ettiğim kadarıyla...ilginç olan Telekom'da hiç bir şey oynamayan winston'un madrid yolunu tutmasıdır.şaşırdım dogrusu..

Sheed dedi ki...

tersliğin adı joan plaza..

kenz dedi ki...

Aklı başında bir koç olsa gönderir Vidmar'ı alır Hosley'i.Gönderir Green'i alır falancayı.

Kcan dedi ki...

hosley geri geldi :)