16 Şubat 2009 Pazartesi

Kupada Kuralar Çekildi

13:45 Erdemir - Aliağa Petkim
16:00 G.Saray Cafe Crown - Antalya BŞB
18:15 Beşiktaş Cola Turka - Efes Pilsen
20:30 F.Bahçe Ülker - Türk Telekom

Tahminler arasında tutturan var mı bir bakacağım uygun vaktimde. Yayıncı kuruluş da NTVSpor'muş bu arada. Bilginize.

13 Yorum Yapılmış:

Ömer dedi ki...

Allah askina birileri su kura cekimlerinde elemelerden birinci cikanlarin, ikincilerle eslesmesini saglasin. Yoksa biz senelerce ilk turda elenip gidecegiz...

Bizim gruptan cikardigimiz Galatasaray, gidip bizden daha basit bir rakip ile oynuyor. Bu mu adalet? Cildiracagim yeminle...

cannksk dedi ki...

yok tutturan :) erinc epey yaklasmıs ama 2 tane bilerek. Antalya'nın tur atlayacağını düşünüyorum ben sürpriz olarak. Ayrıca Mete hoca da ballı kura çekmiş , seyirci gazıyla kazanabilirler ama Erdemir de çok forma. Güzel maçlar izleyeceğiz

cemcomu dedi ki...

maçların program sıralamsı bellimi ?

vselcuk dedi ki...

Fenerbahcenin carsamba gunu Cibona ile cok onemli bir mac yapacagi dusunulure, bu olasi 3 gunluk yorucu period takimi cok yoracaktir. Ustune bir de ilk macin Telekomla eslesilmeside beni endiselendirdi. Kupa takvimi cok kotu zamana denk gelmis

tayfun_yurdagul dedi ki...

Bu hafta Cibona maçı yok o maç haftaya

BaHa dedi ki...

Benim anlamadığım şey liglerin bu şekilde aceleye getirilmesi ilk yarı maçları bitince ara verilmeyişi bütün organizasyonların peşpeşe soluksuz yapılması takımlara ne kazandıracak? Kapasiteler belli mücadele edilen ligler belli. Maçları bu şekilde yoğun yapacağına Avrupa maçları sırasında sık sık aralar ver. Sonuçta NBA değiliz. :) Sanki 2 seneye 3 sezon sığdırma kaygısı var. Ucunda para var ya :)

vselcuk dedi ki...

@tayfun
Biliyorum carsamba oldugunu ., kupadan cikip 3 gun sonra Cibona macina cikmak zor olacak takim yorgun dusecek dedim

capkin dedi ki...

NTVspor'u kutluyorum..
Umarım tüm maçları yayınlar..
Sanmıyorum lig maçları el vermez..

kenz dedi ki...

Yarı final:
FB-Aliağa
GS-Efes

Final:
FB-Efes

Kupa FB'nin...

BaHa dedi ki...

@kenz
Çeyrek final sonrası yarı final eşleşmeleri belli mi?

kenz dedi ki...

@BaHa
Hayır belli değil.Geçen sezon yarı final için ayrı kura çekilmişti yanlış hatırlamıyorsam.

BaHa dedi ki...

@kenz
O zaman finali
GS ile FB-Efes galibi oynar. Taa başında demiştim :)
Kim alır bilinmez.

Erinc Atilla dedi ki...

anil yok mu bana bi kutlama mesaji falan :))

herkesin 33% tutturdugu bir tahminde 50% ile liderligi acik ara almisim bir kutlama mesaji almadim...ayip yahu :)))