11 Şubat 2009 Çarşamba

Kuralar Pazartesi, Yolculuk Perşembe

Teknosa Türkiye Kupası'nda çeyrek final kuraları 16 Şubat Pazartesi günü çekilecekmiş. Benim yolculuk ise Perşembe akşamı 23:30'da. Kısmetse Cuma sabahına oradayım. İlk gün şöyle aralıksız 10 saat falan basketbol maçı izleyip, yoğun tempodan dolayı error vermeye başlayan kafayı resetlemek istiyorum. Yarı finaller ve final ile de cilayı çakarız üstüne. Madem kuradan konu açıldı, bir de tahmin yapalım. Hahaha bir de tutuyormuş hepsi, 'Vay federasyonun adamı..' diye gelmeyin üstüme sonra. :)

Fenerbahçe Ülker - Beşiktaş Cola Turka
Efes Pilsen - Antalya BŞB
Türk Telekom - Erdemir
G.Saray Cafe Crown - Aliağa Petkim

Sizin tahminleri de alalım yorum kısmına. Belki gizli bir medyum vardır aramızda.

16 Yorum Yapılmış:

Erinc Atilla dedi ki...

kendi tahminlerimi cakayim ben de;

galatasaray cafe crown-antalya bsb (galatasaray cafe crown tur atlar)
turk telekom-aliaga petkim (turk telekom tur atlar)
besiktas cola turka-efes pilsen (efes pilsen tur atlar)
fenerbahce ulker-erdemir (fenerbahce ulker tur atlar)

kupa kimin mi ?? efes pilsen...

Adsız dedi ki...

ben kuraları önceden öğrendim.

Efes Pilsen-Erdemir
Galatasaray-Beşiktaş
Telekom-Petkim
Fener-Antalya

Yavuz

Adsız dedi ki...

@ Adsız 17:00

Ben de Adsız (17:00) dediği gibi bi şeyler duydum.
ayrıca yarı final için

FB-GS
TT-EP

duydum

cemcomu dedi ki...

eyv salsa supersin sabah mail akşama cvp :)

tahminler

efes- petkim
fener-antalya
telekom-erdemir
gs-bjk

final : telekom-efes

efes kazanır

Adsız dedi ki...

-ReDFoX-

Fenerbahçe-Antalya
EfesPilsen-AliAga
GsCC-Erdemir
Telekom-Bjk CT

kuradan sonra burdayim ;)

-ReDFoX-

vselcuk dedi ki...

Biraz once cektim kuralari,hemen soyleyeyim

FB - telekom
gs - besiktas
efes - aliaga
erdemir - aliaga

kenz dedi ki...

FB-Erdemir
Efes-BJK
Telekom-GS
Aliağa-Antalya
------
Yarı final
FB-Aliağa
Efes-Telekom
-------
Final
FB-Efes
-------
Kupa F.Bahçe'nin:)

BaHa dedi ki...

Efes, Fener yada GS, ilk eşleşmede birbirlerine çıkmazsa
bunlardan ikisi finali oynar.
Efes kupayı alır.

Adsız dedi ki...

Geçen yıl biri şampiyonlar ligi çeyrek final kuralarının ne olacağını önceden yazmıştı ya olay olmuştu.

Ömer dedi ki...

Besiktas'a Aliaga veya Erdemir'i veren yok ceyrek finallerde gordugum kadariyla. Herkes bu tur kuralardaki makus talihimizin farkinda az cok herhalde :)

Antalya BSB - Efes Pilsen
Galatasaray - Turk Telekom
Fenerbahce - Erdemirspor
Besiktas - Aliaga Petkim
diyorum.
Ama Efes Pilsen gelirse hic sasirmam.

Adsız dedi ki...

fb - antalya
gs - aliağa
efes - bjk
telekom - erdemir

Adsız dedi ki...

efes - aliağa (efes tur atlar)
telekom - bjk (bjk tur atlar)
fb- gs (gs tur atlar)
antalya- erdemir (antalya tur atlar)

BERK KAY dedi ki...

GALATASARAY-ERDEMİR
FB-ALİAĞA
BJK-T.TELEKOM
EFES-ANTALYA

Ömer dedi ki...

Gece saat 4. Rakibi aninda ogreneyim diye oturuyorum, tatil nedeniyle rahatim tabii.

Duzgun bir kura cekmek dilegiyle...

Ömer dedi ki...

Beşiktaş - Efes Pilsen
Galatasaray - Antalya BŞB
Fenerbahçe - Türk Telekom
Erdemir - Aliağa Petkim.

Sınanıyoruz biz bu dünyada bu kura işleriyle yeminle. Yine Efes Pilsen'i çektik yahu...Yok yok küfretmeyeceğim...

Erinc Atilla dedi ki...

en yakin ben tutturmusum sanirim...efes-bjk ve antalya-gs eslesmelerini bilerek...

:)