19 Şubat 2009 Perşembe

Reese'e 2 Maç Ceza

Aliağa Petkim - Mersin BŞB maçının son anları epey bir olaylı geçmiş. Lofton 3 saniye kala bulduğu 3 sayılık isabetle farkı 3'e çıkarmıştı (amma 3 kullandım be), sonra Reese'e faul yapılmış ancak o faul sırasında Reese voleybol çizgisinden salladığı topu basket yapmayı bilmiş. Ama hakemler sayıyı vermemiş, faul daha önce demiş. Haliyle bir cıngar kopmuş tabii. Maçın sonunda Reese boş durmamış, hakeme güzel bir saymış sövmüş. Cezası da 2 maç olmuş. Yarınki Erdemir maçında yok şimdi. Şayet elenirlerse ligdeki Renault maçında da yok. Ki bu durumda Renault'lu abilerimizin ellerinde Erdemir bayraklarıyla İzmir'e akabileceklerini de düşünmüyor değilim. :) Hayır hepsini geçtim 40 dakika boyunca Bora abiyi izleyecek olmak da hayli nostaljik dakikalara sürükleyecek bizi. Reese sakatken süper oynamıştı 2-3 maç. Tekrarlayabilecek mi? Göreceğiz.

3 Yorum Yapılmış:

Erinc Atilla dedi ki...

ligde aldigi ceza sebebi ile kupa macinda oynayamayacak olmasi kotu oldu...

su karar iki gun sonra ciksaydi da lig maclarinda oynayamasaydi...

Ömer dedi ki...

Kupada cezanin sayildigini bilmiyordum. Ben de 2.mac bizim Aliaga deplasmanina denk gelir, iyi olur diyordum. Tuh be :)

capkin dedi ki...

Şevkin kırılacağı andır bu..
Çekip giderse bu takım ve ülkeden bizzat desteğini ben veririm..
Ligin gelişimi için bu adamlar burada..Kaliteli Türk'lerin eksikliği bunların fazlalığından bellidir..

Ligin önüne konmuş bir kayadır bu ceza..