26 Şubat 2009 Perşembe

Tolliver & Hosley G.Saray'da

Ve beklenen an. Tolliver'ı dün öğrenmiştim de bugün Hosley ismini de görünce oha demiştim. Saatime bakıyorum, 15:00 şu anda. Az önce konuştum Mert Uyguç ile, o daha İtalya'daymış ama her iki oyuncunun işini de bitirmiş kulüp. Hayırlı olsun tüm G.Saray'lılara. Özellikle Hosley bomba ötesi olmuş. Kapıvermişler hemen, muazzam bir hamle. Acele acele konuştuk soramadım ama büyük olasılıkla ya Milo ya Guro'dan biri de yolcu. 6 yabancı oluyor kadroda çünkü, 1 tanesi fazlalık.

11 Yorum Yapılmış:

ultracarizma dedi ki...

süper bir haber

HotSauce21 dedi ki...

şu durumda gurovice yol verirler heralde.hosley hamlesi gerçekten oldukça güzel duruo.umarım çabuk uyum sağlar.tolliver ile ilgili küçük bi araştırma yaptım.size olarak çok büyük bi oyuncu değil.yani pota altını karartacak isim olarak durmuo ama mücadelesi,savunması ve all-around oyunuyla daha çok göze çarpan bi isim.

cannksk dedi ki...

tolliver'i duymadım daha önce nba yapmasına rağmen ama hosley büyük transfer, birkaç hafta içinde bize karşı arenada oynayacak olması fena koyacak. graves ve hosley gibi üstdüzey iki yabancı ve 2.hatta 3.baharını yaşayan hüseyin, şampiyonluğa yetecek mi sorusundan çok GS 13-14 sezondan beri ilk kez bizi İzmir'de yenecek mi(ligde) onu merak ediyorum

cemcomu dedi ki...

can benden önce yazmış gerçide 14 martta hosleyi, arenada başka formayla izlemek ne kadar keyifli olacak bilmem ama efsane en azından tbl ye geri döndü o güsel işte :)

dejavu dedi ki...

Tolliver'dan sonra her ne kadar sakat Milojevic gider gibi bir durum oluşsa da Gurovic'in gönderilmesi daha mantıklı geliyor bana.O da zaten uzatmaları oynuyor,bir türlü oynayamadı adam.Herkesin büyük beklentisi vardı ama olmadı,Koray Hoca antremanda ilk beş oynuyor şut sokamıyor ikinci beşe koyuyorum şut kaçırmıyor diyor Gurovic için.Garip bir durum yani Erdemir maçında 40 dakika hiçbirşeyden yapmadan sahada kalması falan.

Neyse o konu uzun,Hosley gerçekten seviye atlatıcak bir transfer.

aksilaz dedi ki...

geç kalınmış bi hamle oldu. avrupa gitti, kupa gitti ama ligde bu ikili ile iyi işler yapacaktır Galatasaray.Çok güzel bi haber oldu

kalecioyuncu dedi ki...

daha dün alttaki hosley pozuna tam keşke galatasaray alsa ama şimdi herkes bordo yu bülent korkmazı ve sene sonu hangi hocayı getirsek diye düşünüyordur kimse iplemez hosley i diyecektim adamlar almış özür diliyorum burdan galtasaray a :)

Adsız dedi ki...

galatasarayda attı 4.golü hadi uefa hayırlı olsun :) haha

Adsız dedi ki...

beyler size son dk haberi hosley gelmiyormuşş..fenerliyim ama üzüldüm hosleyi izlemek isterdim:(

Erinc Atilla dedi ki...

hosley, yaklasik 6 saat once facebook'ta status'unu degistirdi...back to turkey diye...

dejavu dedi ki...

Çok güzel hareketler bunlar..