11 Şubat 2009 Çarşamba

Tunçeri - Hafız - Memnuniyet

''.. Efes Pilsen, Fenerbahçe Ülker ve Galatasaray Cafe Crown tekliflerle geldiler. Ama ben Efes Pilsen’e geri dönmeyi istedim. Çünkü 20 yaşımdayken Galatasaray’dan Efes’e gelmiştim ve burada çok şey öğrenmiştim. Galatasaray’da amatör gibiydik, paralar ödenmiyordu, Orhun Ene’yle birlikte Türk oyuncular yürekten oynuyordu. Ama Efes bambaşka bir yerdi. Profesyonellik nedir bunu öğrendim. Şampiyonluklar yaşadım, Final-Four oynadım. Sonuçta çok şey yaşadığım, çok şey gördüğüm yere dönmek istedim. ..''

Kerem Tunçeri'nin Cumhuriyet'teki röportajından bir kesit. Demek ki neymişşş? F.Bahçe yönetimi de 'hafız' Green'den pek memnun değilmiş. Bakmayın yani siz o demeçlere. İçten içten varmış bir arayış.

6 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

ben işin galatasaray tarafına takıldım daha çok. yorum yapmıyorum, yazıklarr olsun diyorum sadece.

Yavuz

venividivici dedi ki...

Kerem;Galatasaray taraftarı bu sefer gelecek Galatasaraylı o falan demıstı senın ıcın ama bu cumlelerınden sonra ıyı seyler dusunemeyecegız heralde,yemek yedıgı kaba pıslemek boyle bısey heralde.Sana bol kazanclar&profesyonellıkler...

Efes macından sonra senle ugrastıkları zaman bakarsın aglak aglak bızım trıbunlere,bıde mactan sonra ben Galatasaraylıyım yaaa,para kazandırdım gıttım dıyede acıklama yaptınmı olmustur bu ıs

emre dedi ki...

ben de bir şeyler eksik kaldı bu Kerem işinde, çok temiz oldu transferi diyordum. neyseki beklenen kıvama geldi olay.

Burak dedi ki...

kerem anlaşılan baya bir profesyonel olmuş.tebrik ediyoruz.

Adsız dedi ki...

Bu Kerem öyle diyor öbür Kerem tam tersini söylüyor.

cannksk dedi ki...

valla bence gs'den daha fazla para istemesi normal. camia takımları biraz hoş beş edip araya birilerini soktu muydu son taksitleri vermiyorlar. bizim çocuğumuz ayakları bir yere kadar. mantıken aynı parayı istemiş yani adam