15 Şubat 2009 Pazar

3'ü 1 Arada

"Takımı satan, onu kovan, küfür yiyen. 3'ü 1 arada. Utanmazlar"

Beşiktaş taraftarının Efes maçında açtığı bir pankart.

6 Yorum Yapılmış:

Ömer dedi ki...

Bir Besiktas forumuna bu pankarti yazdim, ntvspor mac haberinde boyle yazmis asli/fotosu var mi? dedim. Maca giden 2 kisi, boyle bir pankarti gormediklerini soylediler.

Var ise fotosunu gormeyi cok isterdim acikcasi.

Ki ayrica pankartta kimlere laf atilmis onu bile anlamadim. "Takimi satan, onu kovan" ne demek :/

Adsız dedi ki...

kerem tunçeri hariç

saLsa dedi ki...

@Ömer

Fotosu yok bende, maça giden Efes'li bir arkadşımdan doğruladım bilgiyi. Ayrıca pankartta kastedilen kişilerin 2'si tamam da 3. kim onu ben de çözemedim. Takımı satan Kaya desek, onu kovan da Ergin Ataman desek, ee küfür yiyen kim? Ufuk Sarıca mı, Shumpert mı, Sinan mı?

Adsız dedi ki...

kufur yıyen ufuk sarıca olması gerek..sanırım torınoda soyunma odasında veya akatlarda kaya peker kendısıne kufur etmısdı..

Oktay dedi ki...

Sevgililer günüde maç olur mu demişsin Anıl ama bu maç benim sevgililer günü hediyemdi :) pankart tam önümüzde açıldı, 3. defa açıldığında polis geldi kaldırttı. Ben de teyit ediyorum :)

ercan dedi ki...

Kaya, Ergin A. ve Ufuk S.

Yukarıda "adsız"ın yazdığı vukuat şubeye yakın çok insan tarafından bilinir.