25 Şubat 2009 Çarşamba

Yol Geçen Hanı

İlk yarıdaki Fenerbahçe Ülker defansını anlatacak daha iyi bir tanım bulamadım. Hababam üçlük sallamak üzerine kurulu 20 dakikalık müthiş hücum performansına uygun bir terim bulma işini ise size bırakıyorum. 2/14 üçlük, 3/12 faul yüzdesi. Müthiş müthiş. 27-49 geride kapadılar Cibona karşısında ilk yarıyı. Ha bir de ufak bir sorum var Digiturk'e. Çetin Yılmaz'ın sesini kısma şansımız var mı? Varsa ben o hakkımı kullanmak istiyorum da.

2 Yorum Yapılmış:

Mesut Ulukök dedi ki...

"şimdi bize 7-0, 8-0'lık iki seri lazım. 6-7 sayı geride girersek son çeyreğe. eee.. ah mrsic ah yanlış atış.. olsun çocuklar iyi savunma hadi.."

yorum hep bu, sadece özneler değişiyor.

Olympian dedi ki...

cska yla oynadigimiz ilk macta, bu ikilinin yorumlari yuzunden, 20 sayi fark yedigimizi mac sonunda anlamistim. hersey o kadar gulluk gulistanlik ki surekli, aha oldu olacak diye bekliyoruz. dun de 6 dakika kala yaptigi yorum harikaydi. 3 dakika kala 10 sayiyla girersek olabilirmis. bazen dusunuyorum (oyl olmadigini biliyorum ama) bu adam fenerbahce dusmani, inceden dalga geciyor, egleniyor kenarda.

hayal kirikligi yasiyorum ama sadece bu macin ozelinde, yoksa ceyrek final hayaldi zaten gruplar cekildiginde.