31 Mart 2009 Salı

13 Nisan - Kralın Dönüşü

13 Nisan'da dönüyorum, bekleyin beni.

9 Yorum Yapılmış:

MixBasket dedi ki...

Anıl bu haber için alnından öpüyorum..

cemcomu dedi ki...

yürü bea lige renk geldi gelmesinede madem geri alcaktık amin-solomon niye sattık diye sormazlarmı adaamaaa :)

efesliler dedi ki...

Kral'ın olmadığı bi ligdeki Efes şampiyonluğu zaten bana keyif vermezdi. İyi oldu:)

Doğuş dedi ki...

satmak diye bişey yok yahu ortada :) biri parayı, biri nba'i seçti. bu arada türk basketbolu adına sevindim, gs adına üzüldüm. ama sevincim ağır basmış durumda çünkü hem bizden cacık olmaz hem de solomon en sevdiğim fenerlilerden biridir. :)

Erinc Atilla dedi ki...

yorumlanmasi gereken, fenerbahce'nin solomon'u geri alarak yaptigi dogru hamle degil, onun gitmesine bir sekilde izin vererek yapmis oldugu yanlis hamledir...ki sonucu EL'de kaybolan bir senedir...10milyon civarina kurulan bir takimla sadece turkiye sampiyonlugu yasamak, basari midir yoksa degil midir ?? sirf fenerbahce icin degil, efes icin, telekom icin, galatasaray icin de soruyorum ayni soruyu...

Adsız dedi ki...

solomon dönerse fb şampiyon .. ama tam terside olabilir giricek'le nasıl anlaşacakları önemli bence...

Emre dedi ki...

fenerbahçe solomonun gitmesine engel olmak istemiş fakat solomon nba'e gitmek istemiştir.bildiğim kadarıyla kendisine 2 milyon dolarlık bir teklif yapılmıştı fakat o parayı seçmedi.

Adsız dedi ki...

yorumları okuyorum da saçma sapan yazılar dökülüyor niye Solomonu sattık veya bıraktık diye adam nba ye gitmek istiyorsa onun gitmesini engelleyemezsin ki sözleşmelerde genelde zaten bu maddeleride koyarlar white tı niye satıtk da diyebilirsiniz adam kolej liginde kral şuan geri dönene sadece tekrardan hoşgeldin demekten başka bir şey demicem ben... viliiiiiiiiiii salııımınnnn

efesliler dedi ki...

13 nisana gerek kalmadı. Kings Solomon'u serbest bıraktı.