30 Mart 2009 Pazartesi

Bir Kahramanlık Hikayesi: Alex Gordon

Burnuna darbeyi alıyor, hafif bir kırılma, kanlar falan hak getire. Sonra ufak -pardon kocaman- bir tampon. Salıyorlar sahaya haydi devam. Sonuç mu? 34 sayı ve işlem tamam. Hatta pozunu bile vermiş kerata, 'Çektim fişi, problem yok' dercesine. Galibiyetler kolay kazanılmaz, kahramanlık hikayeleri de kolay yazılmaz. Alex Banvit maçında ikisini birden becermiş. Kenar yönetim de mest elbet.

7 Yorum Yapılmış:

MixBasket dedi ki...

Anıl be, vallahi benim içim acıdı o pozisyonda, ama biliyordum sanki, hırslanıp bu maçı bize geri getireceğini biliyordum.. Diyecek sözüm yok bu yürekli adama...

Parma Maniac dedi ki...

Güzel topçu.. Bize gelsin seneye..

MixBasket dedi ki...

Bence seneye Avrupa'da ULEB takımlarından birinde görebiliriz. Gerçekten o kalitede bir oyuncu ve kumaşı çok iyi. Tabii Avrupa kulüpleri Alex'i ve Oyak Renault'u ne kadar takip ediyor, orası bilinmez.

Mesut Ulukök dedi ki...

Amerika'ya dönecek sanırım ama.. Bir maç öncesi konuşma fırsatı bulmuştum kısa da olsa; adamı salsan şu an gidecek yani, o modda.. Tabii iyi topçu..

Ali Emre Dedeoğlu dedi ki...

Aynı hikaye 1998 yılında İtalya ligi finalinde Varese - Benetton serisinin son maçında zamanın haylaz adamı Pozzeco ile Benetton'un o zamanların Avrupa'nın en dominant pivotu Rebreca arasında geçiyor. Bir pozisyonda Pozzeco, Rebreca'nın dirsek darbesine maruz kalıyor ve burnu iki yerden kırılıyor. Maçın daha ilk yarısı ve burun paramparça yine aynı şekilde tampon dolduruluyor ve oyuna devam ediyor deli Pozzeco ve maçı muhteşem bir performans ile tamamlıyor (İstatistiği hatırlamıyorum) Varese şampiyon oluyor, maç sonunda Pozzeco kupayla beraber Rebreca'nın yanına giderek tam cümlesi ile hatırlamasadam şöyle bir şey söylüyor " Burnumu kırdın ama yine beni durduramadın ve gördüğün gibi kupa bende " tarzında bir cümle ile noktayı koyuyor.... :) akılma geldi paylaşayım dedim :)

saLsa dedi ki...

Süpermiş Ali Emre.. Ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Avrupa'nın en önemli liglerinden biri olan Türkiye Ligi'ni takip etmeyen profesyonel bir basketbol takımı olacağını ben tahmin etmiyorum mixbasket!!! adam all-star ve 20 sayı ortalaması var, hem de Avrupa'nın en iyi 3-4 liginden birinde