26 Nisan 2009 Pazar

Aliağa'nın Direnişi (60-50)

Alkışlıyorum çocukların hepsini. Yani bilmiyorum, oldukça gurur verici bir sonuç olmalı bu onlar adına. Yabancı oyuncular ve Mete Babaoğlu da uzaktan izleyip görsünler işte. Hele bir de ligde kalmayı başarırlarsa seyreyleyin cümbüşü siz. Bugünkü galibiyetle Selçuk Üniversitesi'ne karşı da ikili averajı ceplerine koydular. Kepez'e karşı zaten üstündüler. Şimdi Kepez düştü sondan ikinci sıraya. Kepez şayet ligde kalmak istiyorsa mutlaka maç kazanmalı artık. Halil abi demiştir 'Nerden çıktı şimdi bu?' diye. Çünkü o hesaplarını Aliağa'nın düşmesi üzerine yapıp hafif çaplı bir tatile bile başlamış diye duydum ben. Kepez'in son iki maç içeride Mersin ve dışarıda Renault. Aliağa'nın ise dışarıda G.Saray, içeride Erdemir. İkisi de sıfır çekebilirler. Böylece Kepez düşer. Yani anlayacağınız Halil abi kafa tatilinden bu akşam itibariyle geriye döner, dönmek zorunda.

Dün Berkay'ın -Bora'nın da sakatlanıp sezonu kapatmasından sonra- 40 dakika süre alacağını yazmıştım, aslında güveniyorum ben ona. Bugünkü performansına bakıyorum, takımının sadece 60 sayı attığı bir maçta tam 11 asisti var. 5 sayı da kendi bulmuş. E zaten skorun yarısına etki etmiş, daha ne yapsın? Keza bu sezon çizgisini sürekli yukarılara taşıyan Hakan Yapar da KSK'lı Leon'a özenip 11 s - 19 r - 4 tç ile oynamış. Fatih Solak coşmuş, Ceyhun Altay coşmuş. Bir tek Reha sırıtmış 0/10 üçlük yüzdesi ile. Murat Akın Türk işi kadrosuyla geçen hafta Bandırma'da yaktığı sürpriz sinyalini Konya ekibinin suratına patlatıvermiş. Helal olsun.

Selçuk Üniversitesi'ne de bir o kadar yuh olsun. Nedir abi bu? Tamam eyvallah deplasmanda kazanamıyorsun, ya da zor kazanıyorsun da 50 sayıda kalmak nedir? Takım halinde üçlük yüzdeleri 4/27. Ufuk Kaçar 0/7, İlker Türel 1/9. Zaten yarısından çoğunu Ufuk ve İlker oluşturmuş yüzdenin. Hickerson nerede? Hala geçen haftaki smacın etkisinde mi acaba? Hani diyorum şu yabancıların uyuşturucu işinden ayrıldıkları zamana ve sonrasına denk gelen 5 kritik maçta 4 galibiyet çıkarmamış olsalar kimbilir şu anda ne halde olurlardı diye? Hayırlısı vallahi. Onların da fiksütr zor. Alltaki ikili birer galibiyet çıkartır da Selçuk Üniversiesi de Telekom iç ve Daçka dış maçlarında sıfır çekerse, bu durumun sonuçları pek de hoş olmaz Konya için.

Günün diğer maçlarında Rusya'dan iki maç yaparak direkt Antalya'a geçen Efes Pilsen Kepez deplasmanında 79-90 kazanmış, son 3 haftayı yenilgiyle kapayan Telekom ise 2 maç üstüste alan Banvit'i 93-79 ile geçmiş. O maçta El-Amin'in de 11 asisti var, tıpkı Aliağa'lı Berkay gibi. Ama işte Telekom 93 atmış, Aliağa ise sadece 60. Berkay iyi iş başarmış iyi. Yalnız Banvit bu maç öncesinde Atatürk Spor Salonu'nda idman yapamamış o garip. Güreş müsabakalarından fırsat bulup da Banvit'e tahsis edememişler salonu 1-2 saatliğine. İlginç. Ve düşündürücü tabii. Bandırma ekibi de gitmiş Ted Kolej'in sahasında çalışmış.

Kepez'in yenememesi normal de Aliağa'nın galibiyetini kimse beklemiyordu. Hele Halil abi hiç beklemiyordu. Halil abi kafaca çıktığı tatilden döner artık bugünden sonra. Biz dün konuşuyorduk kendi aramızda, son hafta Kepez ligde kalmayı garantilemiş olursa Bursa'ya gelmez bile dedik ama şimdi öpe öpe gelecekler.

4 Yorum Yapılmış:

kenz dedi ki...

Erdemir muhtemlen bu hafta fbye yenilecektir ve Aliağa karşısına hedefsiz çıkacaktır.Bu da demek oluyor ki Kepez'e 1 galibiyet yetmeyebilir.

Bu arada Selçuk, Kepez'i 2 maçta da yenmişti.Düşmeleri Kepez'in 2'de 2 yapmasına bağlı.Selçuk kalan 2 maçta da galip gelemez zaten.

Adsız dedi ki...

Telekomda Banvit fobisi mi var acaba ? çünkü her sezon lig yolunda en büyük çelmeyi onlar takıyordu da.

Adsız dedi ki...

bu selçuk a selçuğun anterönürüne yazıklar olsun ben böyle takımın var ya aliağa 7 kişiyle oynadılar içerden oynayıp faul problemine soksalar aliağa 4 kişi akalacak 35 tane üçlük atıyosun üstüne sokamıyorsunda burda koç devreye girecek ama nerde sonra kovuldujlarında neden kovulduk diyorlar aliağa haftaya yenilir selçuk çok kötüydü yazıklar olsun yuh olsun

Adsız dedi ki...

ya aslında mete babaoğlu olmadan daha iyi oynuyomus bu takım.ya tabiki o sadece amerikalılar varken var galiba.yada bu sefer gecen seneki gibi gemiyi limana yanastirmadanmı atladı gemiden ne dersiniz?...benim bildiğim gemiyi en son kaptan terkeder dimi ama bu sefer nedense ilk o terketti vay canına.