3 Nisan 2009 Cuma

Antalya & Hakyemez

Fotoğraf Türel - Hakyemez - Antalya işbirliğinin resmi olarak başladığı günden. Bu sözleşme imzalanırken Doğan Hakyemez'in isteği üzerine sözleşmeye -eğer ki yönetim değişirse diye- bir 'Fesih Maddesi' konulmuş. Bu madde iki tarafa da sözleşmeyi feshetme hakkı tanırken, konuluş amacı da yeni gelecek yönetimin rahat hareket etmesini sağlamaktı. Yıllar geçti, yerel seçimler geldi, Menderes Türel yıkıldı ve Antalya'nın başına yeni yönetim geldi. Bugün öğrendim ki bu fesih maddesini kullanmış eski yönetim. Ama bir ufak detayla. Dodo'ya nu kararı alırken tek bir haber dahi vermeden. Biraz kırıcı olsa da, zaten Dodo'nun da kafasında bu fesih maddesini hayata geçirmek olduğundan pek şaşırtıcı bir olay değil. Lakin Dodo sezon sonuna kadar takımın başında, bugün yeni yönetimle de görüşmüş kendisi, takımdaki parasal sorunları çözmek için uğraşacaklarını ve takımı sahiplenecekleri yanıtını almış yeni yönetimden. Tabii hedefler ne olur, sezon sonunda her iki taraf da yeniden birbirleriyle anlaşırlar mı orası bilinmez, kendi bilecekeri iştir ancak benim ufak bir yorumum var, o da işin tadının biraz kaçtığı. Sanki Dodo & Antalya işbirliği bitti gibi geliyor bana, tabi bu sadece benim fikrimdir. Bekleyeceğiz göreceğiz sezonun sonunda.

Bugünkü maç hakkında ise karalanacak pek öyle ahım şahım bir şey yok. F.Bahçe Ülker'de ne zaman ki Green - Vidmar - Semih üçlüsü kenara gelip, Giricek - Mrsic - Ömer Aşık üçlüsü oyun girdi, maç da orada döndü işte. Maçın başında bir ara skor 14-8 Antalya lehineydi, F.Bahçe Ülker ilk 4 dakika sayı atamamıştı, maç oradan 14-27'ye geldi 19-0'lık bir seriyle. Giricek'in tecrübesi, Damir'in 3 isabetli üçlüğü, Ömer Aşık'ın boyalı alandaki karartıcı ve dominant oyunu derken alıp gittiler maçı. Maçın sonlarında Mrsic kenarda Tanjevic ile ufaktan bir atıştı, bu da gözlerden kaçmadı.

Henüz Yorum Yapılmamış