20 Nisan 2009 Pazartesi

Uçtu Uçtu Hickerson Uçtu (Video)

video
video

Videosunu bulamadım sağda solda, dün SkyTürk'teki program esnasında bizzat telefonla çektim görüntüleri. Kalite düşük ama olaya hakim olmak için yeterli herhalde. :) İyi seyirler. Adam ne uçtu yalnız ya. Ki Ömer Aşık gibi bir blok manyağının üstünden bir de. Hickerson'ı takibe almakta fayda var, adamın her maç var bir jeneriklik smacı.

8 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

Salsa teşekkürler video için.
Leroy'a gelince Baba ne yaptın sen ya...nasıl bi smaç bu. Ömer'e de yazık olmuş...keşke Hickerson daha önceden ligimize gelseydi...

Adsız dedi ki...

Hakikaten yılın smacı ama küçük bir nokta gözden kaçmasın. Amacım smacı, olayı küçümsemek değil ama fizik kanunlarını yıkmadığını söylemek isterim.
Hickerson smaç sırasında dizini Ömer'in baldırına dayadığı için biraz güç alıyor ve ekstra yükseliyor.

Okechukwu dedi ki...

ellerine sağlık.)
iki gündür arıyorum smacın videosunu, hiç bu yöntem aklıma gelmemişti

Alperen Kaplan dedi ki...

Bir derken salsa,ayıp ama?

Bir ara sıra genelde iki üç. :D

Adsız dedi ki...

facebook da deli gibi dolanıyor smacın videosu, sanırım ömer aşık uyuyamıyordur...

Adsız dedi ki...

facebookta ekledim ben videoyu
kendi basket programımda da kullanacağım.
made by Legend :))))
ben ibrahim demir

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=rs8CnWVmt0k

videonun kralı burda :) teşekkürler ibrahim :)

# 21 dedi ki...

facebookta izledim ben de..

herhangi bir yorum yapamıyorum insan üstü bişeydi