29 Nisan 2009 Çarşamba

Mete Babaoğlu Konya'da (mı?)

Mete Babaoğlu Konya'da ama Selçuk Üniversitesi'nde mi, orası tam belli değil. Mete Babaoğlu şu anda oynanmakta olan İTÜ-Tofaş maçını M.A. Selçuk Üniversitesi asbaşkanı Mehmet Kamanlı ile beraber, yanyana izliyormuş. Muhabbet de epey bir koyuymuş. Sözleşme imzalamaya geldi duyumları var. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Basketbol ligimizin Yılmaz Vural'ına selam olsun bu vesileyle. Adam All-Star koçu baba boru mu, elbette talibi bol olur. :)

16 Yorum Yapılmış:

BaHa dedi ki...

Kendi gemisini limana yanaştıramadı :) başkasının gemisiyle de Bekoya girilmez :)

3032 dedi ki...

valla ben de tribündeydim Mete Hoca Mehmet Kamanlı'yla bayağı samimi gibiydi ve oldukça güleryüzlüydü. Bu arada Ufuk Kaçar gelecek sezon Selçuk üni'den kaçar gibi. Selçuklu diğer oyuncular maçı birlikte seyrederken Ufuk maçı karşı tribünden eski fenerli Zeki Gülay'la birlikte seyretti.

Adsız dedi ki...

boyle kulis yapan baska antrenor yok heralde, aliaga gibi bi takimi dusurdu ya o kadar anliyomus basketboldan

Adsız dedi ki...

adam banvıtten kovuldu konyada gecen sene o takımla zar zor kaldı lıgde alıagadan baktı ısler arapsacı dırek kactı...alıagayı calıstırırken hala konyayı kovaladı orada baska koc varken yakısmıyor kulup senı ısteyebılır ama sunu dersın teklıfınız ıcın tesekkurler ama cengızle ısınız bıtsın ondan sonra buyrun gelın goruselım ama malesef bır meslektası ordayken bole seyler yapmak cok ayıp..hayırlısı olsun konyaya ama meslektaslarına saygı duymayan koclarımızın ıs bulması kotu bısey hos bısey degıl......

Adsız dedi ki...

ya bu yorumlar o kadar amatörce ki anlamıyorum bunları yazanları.
basketbolun B sinden anlayan yok burda.
mete hocam da kamanlı hocamda maçı beraber izledi ne var bunda
bende bir sıra arkalarındaydım eski dostlar yanyana maçı izlediler. mete hocama dün slm verdik ayaküstü sohbet ettik. ne demek bu ? seneye yanına yardımcı antrenörmü olayım bende.
yalan dolan saçma sapan dedikoudlar bunlar.
ufuk kaçar maçı ayrı izlemiş. ya illaki kendi takım arkadaşıyla mı izleyecek allah aşkına ? eski dostu zeki ile beraber izleyemezmi hasret giderip sohbet edemezmi.
saçma sapan yorumlar.... !!
ben Legend... (tanıyan tanır beni..)

Adsız dedi ki...

hocam gevrek gevrek gülüyordu bu akşam tribünde... doğru ya herşey para olmuş....

BaHa dedi ki...

adsız legend ben tanımıyorum seni de, bırak isteyen yorumunu yapsın!
Senin neden zoruna gidiyor anlamış değilim. Eminim Mete hocada okuyordur buraları savunacaksa kendisi savunsun. Yapılan yorumlar kişilerin kendi görüşleri. Yarın birgün bu olanlar gerçekleşirse kimin basketbolun B sinden anlamıyor göreceksin. Ha mete hocanın son 3 senedeki tutumu sana hoş gelebilir ama diğerlerine demekki gelmemiş...
Lütfen bırakında insanlar edep sınırları içerisinde fikirleri söylesin .

Adsız dedi ki...

ben selçuk üni. basketbol takımını savunuyorum. bilemem siz nasıl okudunuz anladınız ama şu an takımın başında bir koç var ve ona destek olmak lazım. sezon bitsin kim ne yaparsa yapar. ben bir selçuk üniversitesi taraftarı olarak. takımın ligde kalması ve galibiyetlere sevinirim. illaki birisi gelir birisi gider kulüpler kalıcıdır. amacım x ya da y şahsını savunmak değil mutlu akü selçuk üniversitesi takımını savunmak.
buyrun gelin maça tanışalım. pazar 16.00 da kampüs 19 mayıs spor salonunda..
Legend..

Adsız dedi ki...

Ufuk Abi'nin dün takım arkadaşları ile beraber maçı seyrettiğine dair ona yakın fotoğraf var elimde. Bugün de eski dostu gelmiş beraber izlemişler ne olacak?

Bu kesin takımda kalacak demek değil birşey bilmiyorum ama öyle bir yerden nasıl bir çıkarımda bulunuldu anlamadım.

Unutmadan,seni tanımayacağız da kimi tanıyacağız Legend? :))

Legend İbrahim Abi,İbrahim Demir ve basketbol programı yapıyor konyada.

Alperen

Adsız dedi ki...

Dün ve bugün derken kavramlar karışmış, ilk gün ve ikinci gün olarak anlayın bi zahmet. :)

Alperen

Adsız dedi ki...

mete baboglu ıyı antronordur yalnızca yabancılara fazla prim verir gecen sene umut yenice kevin ve carter la takımı ligde tuttu bence bu basarı bu senekı konya takımı daha ıyı ama dusme potasındalar

Adsız dedi ki...

çok iyidir o kadar iyiki tarihin en iyi banvit kadrosunu küme düşürüyodu.selçukta koç yüzünden kaybedilen en az 4-5 maç var.bu sene yine küme düşme potasında hemde takımı yarı yolda bıraktı gerçi bırakması daha hayırlı oldu o inanmadığı türkler neler yapabilceklerini gösterdi.artık yeni koçlara şans verilsin ahmet çakı yücel platin hasan özmeriç altar tunçkol gibi.

£f£ dedi ki...

Sn. Babaoğlu bir an önce başka bir kulübe imza atsın da, Karşıyaka'ya gelme olasılığını %1'den 0'a indirelim. Karşıyakalılığına, iyiliğine, sevecenliğine diyecek bir şey yok ama keşke biraz da basketboldan anlasa...

sezer kula dedi ki...

o kadar saçma yorumlar yapılmış ki gülmekten öldüm :) legend yani ibrahim abinin dediklerine katılıyorum :D sitedeki yorumlara bakılırsa selçuktan bi yönetici nuh germenle yada tofaşın, itünün koçlarıyla muhabbet etse selçuğun başına geçecek denir :D mete babaoğlunun mehmet yada kürşat hocayla muhabbet etmesi kadar da normal bişey yok; neymiş efendim çok koyu muhabbet varmış :D:D allah allah :D

saLsa dedi ki...

Valla saçma dersiniz, başka bir şey dersiniz ama Aliağa koçu Murat Aşkın da aynı fikirle olacak ki benle, Mete abi Konya'ya imzalamaya gitti demiş birilerine. Sonra onlar da başka birilerine, onlar da başka birilerine. Sonra Mete abi o kişileri aramış, daha kesin bir şey yok demiş.

Yani bir size saçma gelmiş ama basketbol takılarımızın tepesindeki adamlar baya bir konuştular bu konuyu 2-3 gün önce. Ha kesin bir şey olsa zaten kesin derdim ama kesin olmadığından açık kapı bıraktım.

Bilmem anlatabildim mi?

Adsız dedi ki...

valla LEGEND, takımın başında bir koç var demişsin ama o koç şu anda yok, Mete Babaoğlu Cengiz Karadağ'ı yemiş olabilir mi? Bu yapılan da ayıp değil mi ve bu yapılan ayıba savunduğunuz Selçuk Üniversitesi de ortak değil mi? Sizin bir Selçuk Üniversitesi olarak bu yapılan ayıba karşı durmanız gerekirken arkasında duruyorsunuz, yarın öbür gün bu tip şeyler Selçuk'ta fazlalaşırsa oraya gelmek isteyen koç bulamazsınız, sadece Mete Babaoğlu'nu bulursunuz, o da sizi küme düşürür rahatlarsınız...