3 Nisan 2009 Cuma

Ömer >>> Semih

Antalya BŞB - F.Bahçe Ülker maçına bakıyorum, üçüncü çeyrek bitecek birazdan, ben de evden çıkacağım ama yazmadan gitmeyeyim dedim. Ömer Aşık >>>>>> Semih Erden. Dünyanın en büyük, en kati, en tartışılmaz doğrularından biri kesinlikle. Bugün bunu bir daha anladım. Sadece basketbol oynama yeteneği ve basketbol bilgisi donelerine göre yapıyorum bu yorumu. Zira işin içine karakter, çalışkanlık, azim gibi kavramları katacak olursak araya epeyce bir > işareti daha koymak gerekir.

O kadar ağır sakatlığa rağmen sahaya çıktığı ilk maç olan Telekom maçı dahil gayet verimli oynuyor Ömer Aşık, takdir etmemek elde değil. Onun F.Bahçe Ülker ve Milli Takım için ne kadar önemli olduğunu sağolsun bir kez daha kafamıza vura vura anlattı. Aferin ona, aferin ondaki çalışma azmine, hırsa, gelişime bu denli açıklığa ve başarıya açlığa.

4 Yorum Yapılmış:

murarty dedi ki...

Ömer'in büyüklüğünü anlatmak için Semih'i 'küçük düşürmek' gerekmezdi diye düşünüyorum.

atakan dedi ki...

ömer'in beklemeden seneye nba de oynamaya başlması lazım, 23 yaşında kendisi, tam zamanı diye düşünüyorum.

MixBasket dedi ki...

Semih Erden'de ne bir pivot hareketi, ne de şut görebilirsiniz doğru düzgün.. Fenerbahçe'de oyununa ne kattı söyler misiniz?

# 21 dedi ki...

Ömer'in ( özellikle mental anlamda ! ) Semih'le kıyas edilmesini bile ona hakaretten sayarım ben.

O derece fark görüyorum arada.

Özellikle mental anlamda !!!