14 Nisan 2009 Salı

Şampiyon Fenerbahçe !! (63-60)

Fenerbahçe Avrupa Şampiyonu rütbesiyle Kayseri'ye gelen, aslında bu yüzden de biraz konsantrasyon eksikliği içindeki Galatasaray'ı sonlarda işi biraz strese soksa da geçmeyi başarıp Türkiye Kupası'na uzandı. Şirkette olduğumdan maçı livescore'dan takip ettim, 10+ fark sürekli olarak duruyordu arada, sonra başka işlere döndüm falan, bir baktım hop fark 2'ye düşmüş. Sonra sonda 2 faul isabetli olunca, 63-60 yaptılar skoru, öyle de bitti zaten. G.Saray'ın son hücum öncesi aldığı molada ikilik denemek üzerine bir set yazması ise sadece livescore'dan takip eden beni değil, ekran başındaki birçok arkadaşımı da şaşırtmış. Üst üste 6 senedir şampiyon oluyor Fenerbahçe Türkiye Kupası'nda. Güzel bir başarı, güzel bir dominasyon. Tebrikler emeği geçenlere.

Yalnız benim bu 8'li final ile ilgili anlayamadığım bir şeyler var? Neden Pazar - P.tesi - Salı üçgenine sıkıştırıldı maçlar? Cuma - C.tesi - Pazar daha uygun değil midir? Haydi onu geçtim, maçlar ve özellikle de final maçı neden öğlen saatinde idi? Arkamızdan atlı mı kovalıyor? Ya da Kayseri'de işyerleri, devlet daireleri falan 3 gibi mi kapanıyor? Benim akıl tıkanık, var mıdır sizde mantıklı bir açıklama?

Yarın da bir yazı yazacağım bayan basketboluyla ilgili. Daha doğrusu dolaylı yoldan bayan basketboluyla ilgili. Asıl ana konu 'Talih Kuşu' olacak. Hani şu ummadığın anda başa konan var ya. Heh işte ondan.

12 Yorum Yapılmış:

serkan dedi ki...

ne yazık ki persembe günkü final maçı ve fb nin aksine ilk iki gün ciddi takımlarla maç yapmak takımı olumsuz etkiledi, gerçi ilginçtir maçın sonunda diri kalan biz olduk, ama ben pota altı oyuncularmızın ve augustus un dış şutlardaki başarısızlığında bu faktörün çok önemli olduğunu düşünüyorum.
kara nın performansı hayal kırıklığıydı, herkesin kötü günleri olabilir ama genel olarak pota altına top indirmede büyük sıkıntı yaşıyoruz, bu durumun sorumlusu da ışıl. ışıl hem oyunu okuyamıyor, hem sayı olarak katkı yapamıyor hem de birçok hücumda topu fazlasıyla elinde tutuyor, çok seviyoruz ama durum böyle.son olarak da şaziye böyle oynayacaksa niye geldi anlamıyorum, sanki takıma ajan sokulmuş gibi.
fb iyi dış oyunculara sahip olduğu için hücumda sıkıntı yaşadığı anlarda onların sayılarıyla skorda sıkıntı yaşamadı ama maçın sonunda pilleri bitti, şutlar da hiç girmedi-gerçi gs nin üçlük yüzdesi yüzde on olunca yüzdeleri gayet iyi sayılır- ama guard larına yapılan faullerle maçı kazandılar, iki dakika daha olsaydı maçı verirdiler gibime geliyor. son olarak da smith için bir şey diyeyim. daha önce hiç izlemedim ama oyunu bu muymuş dedirtti bana çok isteksiz gözüküyor, kendisi hakkında yapılan buraya başka amaçla gelmiş yorumlarını doğru çıkartırcasına. bu arada fb takımının genel olarak çok isteksiz olduğunu düşünüyorum, anlaşılmaz bir durgunluk var, maçın sonundaki halleri bunun en net göstergesi.
sonuç olarak play off un anahtar konusu içeriye topu indirmek, nevriye ye faul aldırıp onu yormak ve şut kabızı dış oyuncularmıza boşluklar yaratıp hiç olmazsa birkaç dış basket bulabilmek, eğer doğru oynarsak play off da başarılı olacağımızı tahmin ediyorum.

animal-instinct dedi ki...

galatasaray'ın avrupa maçı olduğu için hafta içi oynandı. niye önümüzdeki hafta sonu oynanmadı derseniz, ligi uzatmamak için..

Ömer dedi ki...

Ligi oyle bir uzattilar ki Galatasaray finalde diye, cilki cikti. Serinin ilk macini 27 Mart'ta yaptik. Ikincisini 17'sinde yapiyoruz. Nasil bir programdir anlamak mumkun degil.

Galatasaray iki Avrupa Kupasi maci arasi 1 Besiktas macina cikmaktan aciz miydi ki, bu tur bir program yapildi anlamiyorum.

kenz dedi ki...

Maçı izleyemedim, okulda livescoredan takip ettim ara ara, 4.30 kala 12 sayı öndeydik, kraliçeler rehavete girmiş anlaşılan.

Ajevon da tam aslan terbiyecisi oldu.Her gs maçında yıldızlaşıyor, yine en kritik serbest atışları eli titremeden atmış.17 sayıyla da MVP olmuş.

Şaka maka tam terbiye haftası oldu bu hafta:3 kez voleybolda(3-0, 3-0, 3-2)
1 kez futbolda-paf-(3-0), 1 kez de baskette.Futboldaki beraberlik de nazar boncuğu olsun.

Ah bu hayat çekilmez, sen olmasan cimbom ah bu çile çekilmez:D

Adsız dedi ki...

bu arada son dakikalarda calinan fauller tam bombaydi. hele gs'a bi hucum faul caldilar saka gibiydi. Ne yazik ki federasyon her zaman FBnin yaninda olacak...
Metin

Adsız dedi ki...

izlemediğiniz bir maçla ilgili nasıl yorum yapıyorsunuz anlamıyorum. gerçi üslubunuzla holiganlığınızı belli etmişsiniz ama sevgili çocuğum takımın rehavete düşmedi. takımın bitti, yürüyecek halleri kalmadı, sayamadığım kadar uzun bir süre önüne gelenin sallaması şekliyle hücum etti, eğer guard ın kişisel becerisiyle aldırdığı faullerle yapılan sayılar, fast break a çıkılırken kaptırılan top ve akabinde faul, çok ucuz hücum faul ve nihayetinde augustus un faulu kaçırması-bu en sonda bütün dengeyi bozdu- hepsi bir araya gelmeseydi maç zaten gitmişti, bu yüzden en iyisi sen yorum yapmak için yorum yazma, fb yi de tebrik ederim.

Adsız dedi ki...

gs nin herzaman bi bahanesi vardar zaten burası taraftar forumu değil yanlı yorum yazacaksanız gsbasket var gidin orda saçmalayın niye yenildiğinize gelince karşınızda eurolig takımı vardı 2. sınıf takımlarla oynamya alışmışsınız tabi ağır geldi biraz size....

Adsız dedi ki...

öncelilke gs taraftarıyım.Fb'yi de tebrik ederim ilk 3 periyot fb daha akıllı oynadı tabi bu periyotlarda hücum süresinin son anında buldu 4 civarı 3lük ile 2civarı 2lik sayıları(yani 16 sayı)fb nin daha rahat oynamasını sağladı.Gs ise pota altını iyi kullanamıyor.pivot oyunları olmadan iyi bir takım olmak imkansız zaten bu sorunu çözemezler ise playofflarda fb karşısında başarılı olmaları şut yüzdelerine bağlı.Fb nin pota altı bence çok güçlü nevriye ve nevlin bayan basketbolu için iyi birer 5 numara sutton da iyi bir rebountçu.Sonuç olarak güzel bir maçtı her iki takıma da teşekkürler.

dejavu dedi ki...

Anıl derbilerden sonra yorum kısmının kapatılması en sağlıklı olanı bence zira herkes kantarın topuzunu kaçırıyor, yakışmıyor buraya bu tarz postlar.

Adsız olarak da girilse bir isimle de girilse yakışmıyor abi,yayınlama derim ben gene de sen bilirsin tabii.

Sarp dedi ki...

Şurayı bile taraftar forumuna başaranlara helal olsun. Bayan basketboluna bulaşmasa bari şu zihniyet.



İki takımda harcadıkları bütçenin çok çok altında kaliteye sahipler. Elbette, isim bazında değil, oyun olarak. Galatasaray'da Seimone ve Sophia oynarsa işler iyi, yoksa sıkıntı, keza Fenerbahçe kötü basketbol oynuyor. Kenar yönetimler kadrolara göre zayıf kalınca sonucun böyle olması kaçınılmaz.

serpil dedi ki...

kızlarımızı tebrik ediyorum tabi gs yi de. yorun olmalarına rağmen iyi maç çıkarmışlar. iki takımda çok kaliteli bence. bizim hocanın dediği gibi eurolig tadında bir maç olmuş. bu arada sanırım seneye haydar hoca kalmayacak ceyhun hoca gelecekmiş öyle duyumlar aldım. hayırlısı..

tozlu parkeler dedi ki...

Ceyhun Hoca'nın geleceği kesin gibi.
Öncelikle bu maçı hafta içi saat 15.30'da oynatanlara en iyi dileklerimi iletiyorum. Allah tepenizden baksın.
Galatasaray sezon başında, Fenerbahçe'den daha iyi takım kurdu izlenimi yaratmıştı. Ama bu sezon oynanan 4 maçın 3 ünü kazandık.
Galatasaray halen nasıl hücum edebileceğini bilen bir takım görüntüsü çizmiyor. Hele Işıl'ın olmadığı anlar tam anlamıyla kabus.