28 Nisan 2009 Salı

TB2L Final Grubu - 1. Gün

İlk günün maçları tamamlandı. İlk maçı izleyemedim ama ne zaman skor sorsam Bornova öndeydi. Hatta bir ara çift haneli farklarda gezindi oyun. Ama son bir kaç dakikada rakibini yakalayan Tofaş (ki burada Melih Sevda'nın kritik bir oyunu gizli) uzatma dakikalarında maçı kazanmayı başarmış (94-86). Tofaş sezonun en iyi galibiyet yüzdesine sahip takımı ama oldukça gençler, yine de böyle bir farktan gelip maçı kazanmaları onlar için iyiye işaret. Bornova kendisi hakkında averaj takımı olur diye düşünenlere o kadar da kolay lokma değilim mesajını verdi bu arada. Gerçi galibiyeti alsalar, daha da sağlam bir mesaj verirlerdi ama alamamışlar. İkinci maçta ise İTÜ beklediğimden çok çok daha zorlandı. Aslında tecrübeli isimlerinin oyuna ağırlık koymasıyla maç içinde 2 kez ciddi farkları yakaladılar ama her seferinde rakibine yakalandılar. Özellikle Ogün'ün dengesiz ama isabetli üçlükleri onlara fazlasıyla zor anlar yaşattı. Son Beykoz maçında galibiyeti ve final grubu biletimni getiren basketi atan Recai'nin son saniyedeki turnikesi (ki gayet de boştu) girse bu maç da uzayacaktı. Girmedi, İTÜ aldı (85-87). Umut Tınay'sız beklediğimden de iyi oynadı Trabzon, Burak ve Volkan iyi idare ettiler orayı. Birkan da ben ölmeden şu faul atışlarını bir geliştirse de gözüm açık gitmesem.

4 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

ya gercekten guzel maclar oldu.bornovaya uzuldum gercekten.galibiyeti almaları lazımdı.tofas bu senede cıkamassa lige ne olur acaba cok merak ediyorum?kapatırlarmı?
ya peki hakemlerin bu ibrahim kutluay a caldıkları kolay fauller gercekten cok farkedildi kanımca...

Adsız dedi ki...

Bir de bu Sky türk yorumcusu Nur Germen'in bütün maç İbrahim Kutluay için söyledikleri ne olacak?Tamam çok büyük oyuncu ama orada rakip takım oyuncuları da ter döküyor değilmi ??? Lütfen biraz daha dikkat!

Adsız dedi ki...

Kolay mı????? inanamıyorum hiçte kolay çalmadılar hatta çalamadılar sırf çirkeflik yapmasın diye kutluay, kendine çalınmayan faullere bile adam itiraz ediyor, tamam adam iyi oyuncu olabilir ama bu kadarda havalarda olunmaski canım kendi takım arkadaşına bile artislik yapıyor. Çok doğru ibo nun canı canda diğerlerinin patlıcan mı canım...

coach dedi ki...

mactan soguttu bu nur german beni fazla da tanımam saygısızlık etmek istemiyorum ama onun yaptıgı saygısızlıgın son noktası bu ne oyunculara saygıyı gec macı o tvden izleyenleri düsün her saniye ibrhim kutluay mı dinlicem ki ibrahm abiyi cok sverdm ama bu mactan sora antipatim olştu