3 Mayıs 2009 Pazar

Anonsçu Aranıyor

Aranmıyorsa da aranmalı. 'Tolivırrrrrrrrrrrr', 'Quantın Hosliiiii', 'Miloviccc' sesleri hala kulağımda çınlamakta. Bir ara bilerek komiklik olsun diye yapıyor sandım, sonra kalktım baktım, yok gayet ciddi. Dedim hayırlısı. Hani biz bir de tiyatrocu yönüyle tanırız Yalçın Dümer'i, o nedenle sesini falan düzgün kullanır diye bekliyor insan ama yok yani. Felaket.

12 Yorum Yapılmış:

Mert dedi ki...

Radyospor'da program yaparken,Fanatik Radyo Genel Yayın Yönetmeni olması sebebi ile ayrıldı görevinden.Ancak sözkonusu Radyo hayata geçemedi.Daha sonra da bilmem kaçıncı kez uyuşturucudan emniyete çağrıldı.Tekrar çıktı demek ki piyasaya...Bildiğim kadarı ile Galatasaray genç takımında oynamışlığı vardır.

kenz dedi ki...

Sanırım Mustafa Özben'in eline kimse su dökemez bu konuda.Bir anons bu kadar iyi yapılabilir.Da-da-da-da-da damiiir mrsiic, bir-seeel var-dar-lı...

Rakiplerin gıpta ettiği bir adam:)

Oktay dedi ki...

Fenerin maçlarında da aynı şekilde anans yapılıyor, Galatasaray'ın maçında olduğu için kulağını tırmalamıştır ;)

saLsa dedi ki...

@ Oktay

Bu mu yani yorumun? Anons yapılması değil mevzuu, Yalçın beyin telaffuzları, oyunun akışıyla alakasız ses tonu, çok komikti valla total olarak. Tolivırrrrrr kısmı özellikle. :)

Ah bir de ben başarabilsem şu sizin kadar taraflı yorum yapmayı. F.Bahçe'li olduğumu burada beni taşıyan arkadaşlarım afişe edene kadar ne kadar fanatik GS'lisin sen yav diye mailler alıyordum ben. Bu da işin benim adıma fazlasıyla gönül rahatlığı veren kısmı.

Alperen Kaplan dedi ki...

@Oktay

Yahu Mustafa Özben bu noktada Türkiye'de bir numaradır, Dünya'nın en ünlü isimleri ile bu işle ilgili görüşmüş bir adamdır.O da kötü ise Türkiye'de bu işi yapan hiç kimse yoktur.

Kendisi benim idolümdür ayrıca,bunun yanında iki sene sonra kulağını tırmalayan o sesleri sıfıra indirgemek için İstanbul'da olacağım,merak etme Anıl Abi. ;)

Oktay dedi ki...

Alperenciğim sorun yok, Fenerbahçe'nin anonsçusu senin kulağını tırmalamayıp sadece Galatasaray maçlarındaki anonsçu senin kulağını tırmalayabilir.

Benim kulağımı ikisi de tırmalıyor ;)

Ayrıca da ben Anıl'a takıldım o beni bilir ;)

mususi dedi ki...

Yalçın Dümer in savunulacak tarafı yok ama, Bu işin süperstar ı Mustafa Özben in bu ülkede yaşıyor olması, görüntüyü biraz daha bozuyor bizim adımıza. Boston Celtics dahil birçok NBA takımı ve euroleague maçlarının anonslarını dinledim oldukça sıradan. En son final four da alba Berlin in anonsçusu idi yanılmıyorsam, alman İngilizcesi ile sezonun en önemli maçında Yalçın D. tadındaydı emin olabilirsin.

Adsız dedi ki...

tb2l playofflardaki anonsçu kimdir yahu hep aynı ses tonu sinir etti

# 21 dedi ki...

Valla bunca senedir basketbolla ilgileniyorum , EL'sini TBL'sini NBA'ini hepsini gördüm , bu kadar berbatını görmedim.

Yani bilmiyorum biz mi çok yüksek beklentilere kapıldık , hani Yalçın Dümer'dir büyüktür diye ama hakikaten komikti. Anıl'la beraberdik maçta , hani bir ara hiç yapılmasa daha iyi diye düşünmedik değil.

Hiç yakışmıyor Yalçın Dümer'e , ne bileyim adam neticede tiyatrocudur , en azından tonlaması düzgün olur. Yok abi ... Telaffuz , tonlama , vurgu hiç biri yok ...

Abartmıyorum , gerçekten abartmıyorum , sokaktan geçen herhangi birini koysanız bu performanstan aşağı kalmaz.

Yalçın Dümer'e saygımız olmasa eleştirmeyiz , yanlış anlaşılmasın. Yakıştıramadık diyoruz ya hani, bir nevi onun kendini ıspat etmiş bir tiyatrocu oldugunu vurguluyoruz bunu derken.

Dediğim gibi hiç yapılmasa daha iyi ,evlere şenlik vallahi.

Adsız dedi ki...

TB2L play off anonsçusuda Mustafa Özben'dir.

erdem dedi ki...

mutlu akünün eski anonsçusu iyiydi şimdi değişti çok kötü oldu bence

ismail dedi ki...

Mustafa Özben'in kendi takımına verilen 5. faulu bile gururla söylediği bi de malum FB-BJK avrupa çeyrek final maçındaki performansı unutulmazzzzzzzzz!