12 Mayıs 2009 Salı

Fitch TAU Yolcusu

Gerald Fitch Kepez'e katıldıktan sonraki performansıyla sezonun en özel isimlerinden biri oldu kuşkusuz. Hatta son Renault maçında çıplak gözle seyrettiğim 42 sayılık performansının etkileri hala geçmedi üzerimden. Şimdi haber geldi, TAU Ceramica ile Play-Off'lar için anlaşmış. Olayı netleştirmek için de İspanya'ya uçmuş. Güzel bir gelişme. Hani 'Hak etti' demeyelim de ne diyelim bilemedim. Herkese nasip olmayacak derecede bir ofansif yeteneği var adamın sonuçta.

21 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

Son yıllarda Türkiye ye gelen en yetenekli 2 numara.Biz Galatasaray olarak değerini bilemedik ama inşallah hakettiği yerlere gelecektir.Gönül İster ki Beko BBL de devam etsin ama çok zor tabi ki

efesliler dedi ki...

Bu sözleşmeyi haketti.

Adsız dedi ki...

Malik Dixon dönecek yolunda dedikodular var ne diyorsunuz

Adsız dedi ki...

Tau gibi bir sistem takımında iş yapması zor bence Fitch'in.Sonuçta topu elinde isteyen bir oyuncu,çok fazla şut kullanıyor ve bu duruma ancak Kepez,bir kaç sene önceki Galatasaray gibi takımı onun üstüne kuran takımlar katlanabilir sanırsam.Rakovic'in arkasında kalacağı içinde,süreleri çok kısıtlı olacaktır,az sürede kendini kanıtlamak isteyen oyuncu silüetinde değilde bir takım oyunucusu görüntüsünde oynarsa yararı olabilir.

Gelecek sezon içinse hiç bir duyumum yok Fitch hakkında ama Bornova,Aliağa gibi takımların 1 numaralı oyuncusu olabilir gelecek sene. Tam istediği gibi kral olabileceği takımlar bunlar.

kenz dedi ki...

"Beko Basketbol Ligi Sayı Kralı Gerald Fitch, bugün oynanan Fenerbahçe-Galatasaray maçında yediği 5 bloğun ardından federasyon tarafından ligin daimi blok yeme kralı ilan edildi. Uzun oyuncularımız Oğuz'dan 2, Clark, Semih, Mirsad'dan 1'er blok yiyen Fitch kısa oyuncularımızdan blok yemeyi başaramadı. Daha sonraki dakikalarda oyuna giren Rasim Başak Fitch'i sahada bulamayınca Cemal Nalga'yı bloklamak zorunda kalırken Galatasaray teknik heyetine "Bir ben kalmıştım, yaptığınız iş mi?" şeklinde sitemde bulundu.

Oyuncularımızın Fitch'e karşı acımasız tavrı basketbolseverler tarafından tepkiyle karşılanırken, sayı kralı Fitch'in kendi "blog"unda yazdığı maç yazısında basketbolu bırakacağını açıklaması herkesi derin üzüntüye boğdu.
Fenerbasket.com"

57-91'lik maç, karizmasını çok çizmişti.Müthiş bir yetenek hakikaten.

HotSauce21 dedi ki...

kenz biladerim dikkat ediorumda,son dönemde fenerbahçe basketbol takımının üst üste almaya başladığı başarılar sonrasında seninde sığ yorumların birbiri ardını izler oldu.aferin,bravo siz en büyüksünüz demekten başka bişey bırakmamışsın bizlere.
ha şimdi bunları ben yazmadımki,sadece alıntı yaptım diye zeytinyağ misali yukarı çıkmanda büyük olasılık ama son mesajlarının hepsinde fenerbahçe-galatasaray ezeli rekabetine çirkin göndermeler yapman dolayısıyla tamamen apaçi moduna girdiğini de belirtmeden geçemicem.şu blogda yapılmaya çalışılan hızlı ve doğru basketbol bilgisi akışını tamamen körü körüne taraflılığa çekme çabaların, ben ve varsa benim gibi diğer objektif olma yanlısı kişileri ortamdan soğutmaktan başka bir sonuca sebep olmamakta.bu tavırların sebebiyle zaten istediğininde bu olduğunu düşünüyor ve içindeki rasim başak'la seni başbaşa bırakıyorum.

kerem yılmaz

scragnoth dedi ki...

bütün topları kendisi kullanmak isteyen birinin rakocevic, splitter, mickael gibi oyuncular arasında göstereceği performans pek iç açıcı olmayabilir. eğer ki takım oyununa uyum sağlayabilirse birşeyler yapabilir. buradaki istatistiklerinin pek geçerliliği olmayacak ispanyada. kırk elli şut kullandıktan sonra herkes sayı kralı olur.
göreceğiz bakalım takım oyununa uyum sağlayabiliyor mu yoksa hakikatten küçük takımın kralı mı...

tayfun_yurdagul dedi ki...

Kenz arkadaşın basketboldan anladığı demekki bu kadar arkadaşlar...

Sheed dedi ki...

hepimiz içimizdeki rasim başak'ın esiri olabiliyoruz zaman zaman da bu yorum buraya olmamış kenz.. anıl'ı da iyi bi fenerbahçeli olarak kötü durumda bırakıyor bu tür yorumlar, bence de devam etmeyelim.. en azından bi okuyucu olarak ricam bu yöndedir..

saygılar..

kenz dedi ki...

Sana rahatsızlık veren tipte mesajım bir elin parmaklarını geçmez.Ki bu mesajı da Fitch'le kafa bulmak için atmadım -Salsabaket ödüllerinde yılın oyuncusu tercihimi bile Fitch'ten yana kullandım, her zaman da FB formasıyla görmek isterim kendisini-Fitch'le ilgili minik bir nostaljiydi sadece niyetim ama seni haddinden fazla germiş sanırım.

Senin kafandan geçenler gibi bir durum sezerse blog sahibi, bana nasıl ulaşacağını biliyor, sen rahat ol "derin" yorumlu arkadaşım.

"son dönemde fenerbahçe basketbol takımının üst üste almaya başladığı başarılar sonrasında"

Hadi hepsi geçtim de şu kısmı düşünerek mi yazdın?

HotSauce21 dedi ki...

iide ben fitch'i aşağılar bişey yazdığını yazmadımki,neden o şekilde bişey yazdığımı iddia ettin.ben senin sürekli galatasaray'ı ezdik,parkeye gömdük tarzı içi boş mesajlarına atıfta bulundum.tabiiki de blog sahibi bunları buraya koyup koymama insiyatifine sahip,ben sadece objektif yorum yapmaya çalışan kişilerin senin bu tavrından rahatsız olabileceğini söyledim.bu yorumlar buraya neden koyuluo gibi bi yaptırımımda asla olamaz dediğim gibi bu blog sahibinin tasarrufudur.dediğim gibi fitch'e yaptığın bu gönderme beni germedi,daha önceki ortam gerici nitelikteki mesajlarına toplu bi cevap olarak bu entry denk geldi sadece.

son soruna gelirsek,daha önceki mesajlarınıda takip ediyordum,hatta beğendiğim bir çok mesajında oldu ama son dönemde bu şekilde bi tavır almış olmanı kendi kafamda bi mantık çerçevesine sokmak için fenerbahçenin yükselişine bağladım.

Adsız dedi ki...

kenz aferin sana (olumlu mu olumsuz mu düşün bi kere bulursun )

saLsa dedi ki...

Kenz biraz daha sakin olalım baba, o mesajını yayınlamayacaktım ama yine de yayınladım. Sırf buradan bile biraz ayar çekmen gerektiğini anlayabilirsin herhalde.

Hadi biraz daha özveri beyler. Burada taraftarcılık yapmayalım. Hoşlanmıyorum ben. Okuyanlar da hoşlanmıyor eminim.

Adsız dedi ki...

Fitch gelicek sezonyine kepezde !! Anlaşma sağlandı

Alperen Kaplan dedi ki...

Şöyle adsız ve kaynaksız haberler fitil ediyor adamı.

Adsız dedi ki...

kepezin içinden birisi söylüyor ;)

Adsız dedi ki...

Zannetmiyorum Kepezde kalacağına içeriden birinden duysan inanma derim ben.28.2 sayı 6.9 ribaund 5.0 asist ile oynayıp %52 ile 2 sayılık %48.4 ile 3 sayılık atış kullanmış bir oyuncuyu bu ligde tutmak çok ta kolay olmaz.Gerald Fitch müthiş bir yetenektir bana göre bu ülkedeki en yetenekli skorerdir.Galatasaraydaki dönemine nazaran kepezde kafaca daha olgunlaşmış gördüm onu müthiş bir sezon geçirdi ve 14 maç oynasa da adını 2.kez BBLye altın harflerle yazdırdı.

Tau da tutunabilir mi zor ama müthiş bir hücum yeteneğidir kendisi hücumda yapamayacağı şey yoktur.Antonio Gravesle Robert Hite la falan kıyaslanıyor hepsine hücum anlamında 1 2 gömlek fark atar.

@Alperen
Ben Can abin Bizim forum niye kapalı kaç gündür giremiyorum başka bir problem mi var.Senden gelen özel mesajada bakamadım forumda ki arızalardan dolayı.Bu sebeplede henüz senin blogta yazmak kısmet olmadı

Alperen Kaplan dedi ki...

Can Abi,

Forum ne yazıkki bir saldırı almış,şu anda düzeltilmeye çalışıyor.

Forum açılsın haberleşiriz,acelesi yok. :)

lahoooov dedi ki...

adsız 23:37'nin de söylediği gibi, Fitch, Charles Smith, bunlar küçük takımın büyük oyuncuları, ya da daha doğru ifade edeyim, bunlar etrafında takım kurulursa, bol bol top kullanırlarsa, herkes onların eline bakarsa iş yapacak isimler; sistemin parçası olup, kendi oyunlarından fedakarlıklar yapıp, takım için çalışan, çarkın dişlilerinin daha iyi dönmesi için kendi scope'larının dışına çıkıp ekstra şeyler yapan oyuncular değil. Ben Tau'ya eğer giderse, ne süre alacağını, ne de başarılı olacağını düşünmüyorum.

Alperen Kaplan dedi ki...

Lahooooov,

Fitch ile ilgili söylediklerinize genel manasıyla katılıyorum da acaba Charles Smith'in daha önce bir dişlinin parçası olarak yaptığı işleri nasıl görmezden geldiniz,bunu da merak etmiyor değilim...

Adsız dedi ki...

Özellikle BBL de kaç tane doğru düzgün sistemi olan bir takım var ki?
Efes dışında her takımın en büyük skoreri olabilir Fitch bu ligde.
Fitch gibi oyuncular her zaman iş yapar sistemsiz takımlarda.Galatasaray aldı bu sene Milan Gurovici Gurovic Sistem basketbolu oynayan bir takımın en önemli bitiricisidir yani en önemli dişlisidir ama kullanabildik mi hayır.Çünkü sistem yok sistem basketbolu oynatacak koç yok.sistem basketbolu oynanacak bir kulübe yakışacak vizyonda yönetici yok.Bu böyle gittiği sürece Fitch gibi oyuncuların etrafına sağlam takım kuranlar avantajlıdır.Çünkü bizim ligimiz günlük bir lig günü kurtarmak için yapılan organizasyona günü kurtaracak en fitch gibi skorerler alırsın etrafına da sağlam takım kurarsın baya bir avantaj sağlarsın bu şekilde.
Sistem basketbolu oynayacaksan zeminini hazırlayacaksın planın programın olacak sistem basketbolu oynatacak ekol koç getireceksin.Uzun vadeli anlaşmalar yapacaksın sonra sistemini oturtup gurovici izleyeceksin.Yazık oldu Gurovicin bir senesine.Efeste Benettonda Kızılyıldızda Prokomda ya da bunun gibi takımlarda olsaydı sonuna yaklaştığı kariyerini sekteye uğratmazdı.
Artık sakatlığı bitti taraftar onu çok özledi o olmayınca savunmalar çok gömülüyor onun sahada olması bile Galatasaray adına büyük avantaj Tolliverın saçma sapan gereksiz zorlamalarını izlemekten iyidir.Tolliver Michael Jordan edasıyla eline gelen bütün topları potaya ata dursun.takımı baltalamaya devam etsin Galatasaray takımı da tribüne çıkaracağı oyuncuyu aramaktan vazgeçsin