3 Mayıs 2009 Pazar

İbrahim ve Barış'ın NBA Mevzusu

NBA ile öyle pek alakam yok malum. Barış Hersek ve İbrahim Yıldırım'ın draft listelerine adlarını yazdırmış oldukları haberini alınca biraz şaşırdım. Barış haydi neyse de İbrahim'in eti ne budu ne diye bir sordum kendime ama cevabını bulamadım. Paşam önce bir şu kıytırık TBL'de süre alıp bir şeyler koysaydı ortaya da sonra NBA hayali kursaydın. Daha iyi olmaz mıydı?

19 Yorum Yapılmış:

pclion dedi ki...

Barış Hersek'e şaşırdım, ben en erken seneye girer diye düşünüyordum. Mock draftlarda yer almıyor şimdilik, bekleyelim...

Adsız dedi ki...

bu yaptıkları stratejik bir pazarlama hamlesidir. isimlerini erken draft listesine koyduruyorlar, belli bir tarihte sildirebiliyorlar. bu sayede nba takımları tarafından bu kimmiş, napar, ne eder diye araştırılıyor. yani kendi reklamlarını yapıyorlar bir anlamda. hoş barış hersek geçen sene de treviso'daki reebok campe gitmişti ömer aşık ve semih erden gibi... barış 1 senesi, ibrahiminde 2012 draftlerine kadar şansı devam ediyor. barış bu sene muhtemelen draft öncesi kamplara katılır, orada menajeriyle birlikte seçeneklerini değerlendirirler. 2.turun sonlarına doğru bu sene ya da gelecek sene seçilmesi öngörülebilir. ibrahim gibi point guardlar için nba kapısı kolay açılmıyor. önünde değerlendirmesi gereken 3 senesi daha var.

Adsız dedi ki...

Kesinlikle akillica bir davranis menejerleri tarafindan yapilan. Nba secilmemeleri halinde (ki buyuk ihtimal secilmeyecekler) ileride iyi bir oyuncu olurlarsa ve nba ye hazirlarsa her zaman free agent olarak gitmek drafttan secilerek gitmekten cok daha hesapli. Alacaklari kontrat yuksek olucaktir. Aklinizda bulunsun..! :)

Adsız dedi ki...

İbrahim Yıldırım kim ya?

Adsız dedi ki...

ya bu barisi da hidayet yapmaya veliahti yapmaya calistilar yıllarca a milliye bile aldılar ama olmadı gene bencede olmaz zaten bosuna sisiriyolar yıllarca birkac seneye patlar oda..bence zaten değil hidayet mustafa kemal bitim kadar bile olamaz...

Adsız dedi ki...

Ibrahim gercekten kim??? Banvit maclarini takip ediyorum hic gormedim duymadim ne NBA i???

Adsız dedi ki...

ibrahim kim? Bu soruyu sormak bir açıdan normal banvit gibi oyuncularını yüreklendirmeyen gençlere süre vermeyen bir kulüpte böylesine yetenekli bir oyuncu harcanıyor bence. İbrahim yaklaşık 4 senedir milli takımda forma giymiş olan yetenekleri normalin üstünde bir oyuncu nba in uzakta olduğunun farkındadır herhalde bu tamamen bir strateji free agent olmak için yapılmış birşey bilmeden sallamayalım nolur...

Adsız dedi ki...

ya ben bi bandırmalı olarak bu sene banvitin maclarini kacirmadan seyrettim ve sunu soylemek istiyorum ki joe crispin gibi 2 sinif bi guard yuzunden turk basketbolunun gelecekteki yıldız adayı ,a milli takimin 2012 den sonraki guardı olucak bu harika yetenek oynatılmadı ve kenarda curutuldu.gercekten cok uzuldum umarım orhun ene bunu fark eder ve bu muthis ,ustduzey yetenekleri olan ibrahim yıldırıma formayı verir.yolun acık olsun ibo...

Adsız dedi ki...

İbrahim için şunu söylemek gerekir 2007 Ocak ayında akatlardaki Beşiktaş Banvit maçında süre almıştı ve gayet iyiydi ki henüz 16 yaşındaydı.

Adsız dedi ki...

Ibrahim iyi oyuncu olcak ama once sans verilmeli ve o da cok calismali o daha korpe bi oyuncu

Adsız dedi ki...

Ibrahim Yildirim sen once bi tbl de oyna da boyunu posunu endamini gorelim ne nba i oldu Ibo gozlerim doldu

Adsız dedi ki...

Ibrahim altyapilarda iyidi AMA a takim seviyesine oynayamadi yada oynatilmadi aman Ibo menejer kurbani olma

Adsız dedi ki...

Bence Banvitte İbrahim'den önce Yiğitcan Turna diye genç bir oyuncu var Fb Ülker maçında izlediğim kadarıyla mutlaka oynaması gereken bir oyuncu

Adsız dedi ki...

evet ya yiğitcan gibi guard ım olsun muebbet hapsim olsun...
hahaha.

Adsız dedi ki...

basketbol lisansım var..bende yarın yazılıyorum draftlere...

Adsız dedi ki...

yigitcan cok yurekli cocuktur ibo gibi simarik degildir nerden mi biliyorum? Banvit maclarina gidiyorum, ibo genc banvitlilerde bile oynayamaz

Adsız dedi ki...

ibo için yapılan yorumlar çok hoş ve samimi beni gülümsetiyorrrr kıskanılmak çekilememek bu demekki hişştttttttttttt rahat olunnnn

Adsız dedi ki...

kurban olun ibonun şımarıklığına rahat olun ayrıcada kıskanılma çekilememek bu demekkiii hadeee hadeeeee hadeeeeeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

ne ibrahim,ne yiğitcan,nede erkan inan hicbirinden cacık olmaz bence.yollayın gitsin bosuna yatırım yapmayın.genc yetenek diyede milleti hic kandırmayın.3 de topu yere vuramıyo kardesim.