12 Mayıs 2009 Salı

Lofton Milli Formayı Giydi

Cumartesi günü erkenden Bursa'ya gidince, o günkü Milliyet'e göz gezdirememiştim. Şimdi gördüm, Ümit abi gidip Lofton'a giydirmiş ay-yıldızlı formayı. Hoş bir gazetecilik hamlesi olmuş kesinlikle. Röportaj da var, onu da şuradan okuyabilirsiniz. Ben kaçırmıştım, belki benim gibi kaçıran başkaları da vardır.

4 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

inanamıyorum gercekten bu habere eger gercekse...70 milyonluk bi ulkede hala 12 tane turk cocugu bulamıyım hala yabancı alıyosak milli takıma,gercekten yazıklar olsun diyorum...ama niye ki zaten ay yıldızın basında olan da bi yabancı antrenor degil mi!!!
ben daha ne diye konusuyosam...

Adsız dedi ki...

Alt yaş kategorileri kulüp ve milli takımlarında genç bir oyun kurucu olsanız ne düşünürsünüz bu gelişme üzerine?

tayfun_yurdagul dedi ki...

Bilemiyorum ama Lofton'un çok ahım şahım bir 3 numara olduğunu sanmıyorum.Kolej'e 60 sayı atmakla olmuyor bu işler.Geçen haftalarda izlediğimiz final four'dan sonra burda ne kadar yumuşak bir basketbol oynandığını gördük.Önemli olan o seviyelerde oyuncular bulup çıkartmak...

saLsa dedi ki...

@ Tayfun

Lofton 3 numara değil ki zaten. 1- 1,5 - 2 numaralarda oynayabilecek bir oyuncu. Hatta Mersin'de de zaten 2 oynuyor genelde. 1 numaraya Lester McCalebb çıkınca kayıyor.