10 Mayıs 2009 Pazar

Mete Babaoğlu'nun Aliağa'dan Ayrılışı

Mete Babaoğlu az önce SkyTürk'teki Basketbol Panorama programına bağlandı. Ben biraz daha önce davranıp öğlen konuşmuştum zaten kendisiyle ama söylediklerini yazma fırsatım olmamıştı. Aliağa Petkim'den ayrılma nedenini gayet net bir biçimde anlattı kendisi sağolsun. Eski yönetim döneminin sonlarında kulübe 450 milyar para girdiğini, ama bunun tek kuruşunun oyunculara ya da kendisine verilmediğini, 250 milyarlık kısmının eski başkan tarafından kulübe cebinden verdiklerine karşılık alındığını, geri kalanı hakkında bir bilgisi olmadığını söyledi. Sonra biraz kurcalayınca bunun nereye gittiğini bulmuş hoca. Mevcut stafftan birisi parasını almış meğerse bu parasızlık döneminde. Kendisi ismini söylemedi TV'de, bizim buraya yazmamız da hoş olmaz o nedenle. Ama bunu görmek ve bir de üstüne yeni başkanın bir idmana gelip zaten o zamana kadar parasız gelen takıma 'Çocuklar biz size bu yıl para veremeyeceğiz ama seneye söz sizi finanse edeceğiz' açıklamasını yapması Mete hocayı biraz kızdırmış, sonunda da görevi bıraktırmış. O işin aslı buymuş Mete abinin söylediğine göre. Bunu bu zamana kadar içinde tutması da tamamen takımın belli bir hedef doğrultusunda koşması ve ligdeki maçların devam etmesi.

Konya olayı ise biraz karışık. Kendisi anlaşma falan yapmadım diyor açıkça ama bu haberi ben dahil basketbol camiasının çoğuna uçuran adam da Aliağa Petkim'in mevcut staffından biri. Ben araya 1-2 kişi girdikten sonra dolaylı yoldan öğrendim ama kaynağın esas çıkış yeri hep aynı. Olaylar böyle yani. Mete abi de olayı ve haberi uçuran kişiyi bildiğinden bunu neden yazıyorsunuz diye kızamıyor kimseye. Onun kızgınlığı haberi uçurana.

2 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

mete babaoğlu yine sıyrıldı işin içinden, bakalım seneye nerden çıkacak

Adsız dedi ki...

kalyoncunun yerine gelse bare hiç yoktan ii dir