10 Mayıs 2009 Pazar

Ne Cumartesiymiş Be

Sabah 05:45'te evden çıkıp, 00:15'te eve girmemle biten müthiş bir Cumartesi günü. Maçlar desen ayrı bomba. Onlar hakkında sağlam bir uyku çektikten sonra yazacağım. Hem Renault - Kepez maçı hem de genel anlamda diğer maçlar için söyleyecek bir kaç çift sözümüz var bizim de elbette. Ama şimdilik uyku diyorum sadece. Maç sonunda yine keyifli bir ziyafet sofrası kurduk. Bu sitenin bana verdiği en büyük mutluluklardan biridir camiadan yeni insanlarla tanışmak. Bugün 2 hatta 3 yeni kişiyle daha tanıştım, ki 'İyi ki de tanıştım' dediğim isimler oldu her biri de.

Resim bakındım ama bulamadım asıl baba maçlarla ilgili. F.Bahçe Ülker - Pınar Karşıyaka maçından bir resimle süsleyelim postumuzu. Hoş bir detay var yalnız o maçta da. Marques Green yine blok vurmuş Pınar Karşıyaka'yı görünce. Hem bu defa Gökper'e de değil, direkt Benton'a vurmuş. Göremedim ama duydum. Bulrum bir yerde videosunu. Neyse canım ben hafif şekerleme moduna geçeyim yoksa taşımayacak kafayı bu vücut.

Play-Off eşleşmeleri ile bitirelim olayı:

Efes Pilsen - Darüşşafaka Cooper Tires (1-0)
Türk Telekom - Mersin BŞB (1-0)
F.Bahçe Ülker - Antalya BŞB (1-0)
G.Saray Cafe Crown - Beşiktaş Cola Turka (0-0)

4 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

Fener'in belalısı Antalya gelmiş yine... Zorlanacağız diye düşünüyorum..

MixBasket

hasanerdem dedi ki...

Maçı bende izlemedim ama yalandır o blok olayı. En azından ben öyle olmasını umuyorum. Green'in sağlam bi 70 - 80 cm civarı sıçraması lazım, benim pek aklım kesmedi.

Ayrıca KSK'nın play off'a kalamadığı da iyi oldu. Efes'le fazladan iki formalite maçı oynamak zorunda kalacaktık, boşuna masraf, futbol takımına para lazım :)

Son bir not; Ayhan Kalyoncu allahını seviyorsan düş yakamızdan...

Ömer dedi ki...

Play-off tarihleri hakkinda herhangi bir fikriniz var mi? Sezon basinda aciklanan sezon planlamasinda sanki 15 Mayis vurgulanmisti diye hatirliyorum ama emin olmak istedim.

Bir ihtimal 20'sinde Istanbul'da olma ihtimalim var, ilk 2 mac nasilsa bizim tribun alinmayacak, en azindan ucuncu macta Akatlar'a yetisebilir miyim acaba diye sorayim dedim.
(Mac tarihleri 16-18-21 olsa, ne guzel olur benim icin)

scragnoth dedi ki...

gördüğüm kadarıyla benton'a değil leon williams'a blok çaktı. tabi blok derken leon'un sıçrayıp elden çıkardığı topu green havada kesmedi. insanlar blok deyince hep öyle birşey hayal eder. pozisyon gereğince olabilecek birşeydi. yine de komikti tabi o sahneyi görmek.