1 Mayıs 2009 Cuma

Salsabasket 1 Yaşında

Geçen sene bugün başlamıştı herşey. Derginin kapanmasıyla yazacak yerimiz kalmamıştı, insanlardan 'Bir yerlerde yaz mutlaka' mailleri gelince, bir de üstüne Aceto'nun blogu gözüme pek bir hoş gelince bir 'Acaba' deyivermiştim kendi kendime. Aldık bir account ve girdik blogger dünyasına. Arayüz sade, kolay ve user-friendly olunca çekti de çekti beni içine. Günde 100 kişi girip de okur mu diye düşünürken, bu sayı yavaş yavaş 200'e, 500'e, 700'e, 1000'e ve nihayetinde 1500-2000 arası bir yere ulaştı. Yazdıklarıma çabucak geri dönüş alabilmek blog yazmanın en keyifli yanı kesinlikle. Haber sitesi olmak gibi bir niyetim yoktu, olamazdı da zaten. Özgün olmalıydım, tabii özgün olurken düzgün de olmalıydım, keyifli olmalıydım, kendim gibi olmalıydım işte. Sonunda büyüdük büyüdük ve 1 yıl sonunda 1 yıl önce hiç de hayal edemeyeceğimiz bir yere oturduk. Camiadan kimle konuşsam, öyle ya da böyle bu siteden haberi var, her takımın kampında öyle ya da böyle bu site açılıyor ve bu da bana epey bir mutluluk veriyor. En büyük mutluluğu ise burada arzuladığım aile ortamını, sadık bir kitleyi ve en önemlisi de herkesin kafasında 'Burası benim de sitem' diyebilecek kadar sahiplenme duygusunu oluşturabilmek ile yaşadım. En büyük başarı budur benim için. Salsa sosuna ekmeğini, cipsini, patatesini bandıran herkese saygılar. Seviyorum hepinizi.

29 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

Anıl ben sosun içine daldım çıkamıyorum.

MixBasket

Kapali Ust dedi ki...

Biz de seni seviyoruz. Teşekkür ediyorum kendi adıma bu kadar eğlenceli, öğretici ve takip edilesi bir site yarattığın için "Burası benim de sitem"..

P.S : Az önce biten Olympiakos-Panathinaikos maçı da Salsa Basket'in 1. yılına yakıştı doğrusu

Adsız dedi ki...

Ayrıca tebrik etmeyi unutmuşum.. =) Nice yıllara..

MixBasket

Kaan Mert dedi ki...

Bazı soslar vardır yemeğe asıl lezzetini verir.
Basketbol Salsabasket ile lezzetli :D
Devam Anıl..

gkslsrt dedi ki...

nice uzun yıllara!

sakın ayrılmayı düşünme çünkü senin yerin dolmaz:D

atakan dedi ki...

iyiki varsın anil, iyi salsabasket var :)

Mete Aktaş dedi ki...

Sevgili kardeşim nice yıllara!!!

Erinc Atilla dedi ki...

salsa'li basketbol guzel, bir gun umarim salsa'li kofteleri de tadariz ;)

nice yaslara...

lawyer dedi ki...

Hocam bir laf vardır; Başarılarını gizlemek en büyük başarıdır. Sende bunu görüyorum basketbol camiasında belli bir konuma yerleştin bu genç yaşında ama halen daha çok mütevazi bir şekilde hiç bu hususlara girmeden blog da sürekli çalışmalar yapıyorsun bizler için . . . Ne diyim Allah Yolunu Açık Etsin Kardeşim...

Ömer dedi ki...

Nice mutlu yillara :)

dwayde dedi ki...

Basketol denince ilk akla gelen sitelerden biri burası. Bir yıl gibi kısa bir sürede başardıklarınız inanılmaz. Türk basketbolunu en rahat sizle takip edebiliyoruz. Tebrikler, 4. 5. yılınızı da görürsünüz umarım...

Basket Europe dedi ki...

Nice yaşlara Salsabasket :)

keymark9 dedi ki...

nice nice yıllara :)

Efsane Mrsiç dedi ki...

Tebrikler Hayırlı Olsun Anıl'cım.
Basketbol Camiasında önemli bir
boşluğu doldurdun.
Başarılarının devamını diliyorum.

Gürol Hoca.

dejavu dedi ki...

'' Gemi limana yanaştı '' postuyla açılan site basketbolun denizinde kendisine sağlam bir yer edindi geride kalan bir yılda.

Önümüzdeki yıllarda da bu yerin giderek genişleyeceği kesin, nice yıllara salsabaset. =)

altug dedi ki...

salsa ustad, artik bazi konularda baya bi farkli dusundugumuzu gorsem de saglam takipcilerindenim. blog cok keyifli... eline saglik. nice senelere.

Consigliere dedi ki...

Eh Anılcım mutlu yıllara müthiş işler çıkarıyorsun.Böyle devam..

SportsLine dedi ki...

Nice yıllara SalsaBasket...:)

capkin dedi ki...

nice uzun yıllara

Adsız dedi ki...

Nice senelere AnıL(böyle yazıyorsun sanırım :P) Abi,bu işi şu an tartışmasız en iyi yapan kişisin.

Başarılarının artarak devam etmesini diliyorum,o 2000 yakında 20000 de olacaktır,merak etmeyiniz. :)

Alperen

kenz dedi ki...

Sezonun en iyilerini seçerken keşke şöyle bir kategori de olsaydı:

Yılın en iyi bloğu:Salsa Basket

saLsa dedi ki...

@ kenz

Süpersin baba, 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi. :)

Yorumlar için kocaman kocaman teşekkürler hepinize. Tarifi yok şu duygunun yemin ederim. ;)

Adsız dedi ki...

nice yillara Salsa ,
iyi ki varsin :)

Adsız dedi ki...

vay be dün gibi anasını satayım...

nice yıllara

cannksk

Mustafa dedi ki...

su alemde en tutulan basketbol blogu, ne kadar ii bi is yaptıgını sen dusun anıl abi. bugun anıl abi ne yazmıs diye bakıyorum mutlaka belki bi seyler ogreniriz die. salsa sosunu bandırmaya devam :) nice senelere..

Adsız dedi ki...

anıl bey blogunuzun uzun ömürlü olmasını diliyorum, tebrik ediyorum.
yalnız hazır yazmışken bir şeyi söylemeden duramayacağım, gs tekerlikli basketbol takımı şampiyonlar liginde finale yükseldi, bunu haber olarak geçmenizi beklerdim.

cemcomu dedi ki...

3 gündür tatildeydim nete giremedim nice yıllara salsa takipçiniz :)

Cenky dedi ki...

Bu site benim de sitem!

Nice güzel yıllara Salsa, çok uzak kaldığım TBL ile sayende eleleyim artık. Ellerin dert görmesin!

serpil dedi ki...

çok güzel candan bir site :) nice yıllara...