13 Mayıs 2009 Çarşamba

Sınırlı Sınırsızlık

TTNet yeni tarifelerini açıkladı. 1 Mbit sınırsız bağlantım 8 Mbit olacakmış. Oley beee. Ama sınırlıymış. Hönk? Valla lan sınırlı. Bakma sen adının sınırsız olduğuna. 15 GB yeter sana diyor amcalar. Aşarsan çat çekeriz seni 512'ye diye de tehdit ediyorlar. Ulan be beyinsizler. 8 Mbit ile yapılacak download 4-5 saatte doldurmaz mı o kotayı? Memleket olarak bunu da gördük ya, artık gözüm açık gitmez. 'Sınırlı sınırsızlık' vatana millete hayırlı olsun.

3 Yorum Yapılmış:

franchi dedi ki...

1mbit sınırsız kullanan herkese yapmayacaklardır bunu.. isteğe bağlı olmalı.. yoksa açılan davalar ve alınan tazminatlar konusunda rekora koşar türk halkı.. açık ve net bir şekilde dolandırıcılığa girecek çünkü bu..

Adsız dedi ki...

Quick net diyorum 5mb sınırsız ayda 49 TL.

CaRtMaNtR dedi ki...

tüm alt yapı telekomdan olduğu sürece hiç bir diğer internet sağlayacısına güvenemiyorum. telekomun bu tekelci davranışı ile vatandaşı yolunacak kaz olarak görmeside ayrıca angutluk sölemeye gerek yok herhalde.

yanlız tüm bunları geçtim 15 gb sınırsız kotasını hangi kritere göre yumurtladılar onu merak ediyorum.