29 Mayıs 2009 Cuma

S.S.

S.Ö (Solomon'dan Önce) ligde oynadığı 26 maçta 8 yenilgi alan F.Bahçe Ülker, S.S (Solomon'dan Sonra) Play-Off ve lig dahil 8'de 8 yaptı. Solomon ilk başlardaki o eski görüntüsünden uzak, takımı oynatmaya çalışan oyununu Telekom serisiyle birlikte hafif hafif sivrileştirmeye, istatistik kağıdının skor kısmına da etki eder vaziyete getirmeye başladı. Kısaca can yakmaya başladı yeniden. Yıldız oyuncunun Avrupa kariyerinde kupasız geçirdiği sezon yok. Bu yıl da bu gelenek devam eder mi, yoksa Efes Solomon'a kariyerinin ilk kupasız sezonunu geçirtir mi? Cevabı final serisinde.

6 Yorum Yapılmış:

Atakan dedi ki...

ben Ankara'daki 2 maçıda salonda izledim, Telekom'u desteklememe ragmen bir kez daha Solomonu hayranlıkla izledim, adam oyunun her alanında var, oyunu organize ediyor, takım arkadaşlarını organize ediyor, tribünleri organize ediyor vs. vs. hala düşünmeden edemiyorum bu herif nba'da nasıl oynayamadı hayret dogrusu.

efesliler dedi ki...

Solomon ayrıldığından beri Efes şampiyon olamadı:)

saLsa dedi ki...

@Efesliler

Hoş detay.. Harbiden de öyle ha, sen diyince dank etti kafaya.. Eyvallah..

efesliler dedi ki...

O yüzden Solomon'suz bi FBÜ'yü geçip ya da TT ile eşleşip şampiyon olsaydık hoşuma gitmezdi:)

Adsız dedi ki...

Yalnız Fenerbahçe Telekom'a her şekilde ağır basıyor;fazla göze batmıyor ancak Ömer Onan'la Giricek'in durumları çok kritik.Eğer oynamazlar veya oynasalar bile etkili olamazlarsa işleri güç.Efes'in 4 K'lı uzun rotasyonuna ne kadar üstünlük sağlayacaklarına bakar iş.
Büyük bir iştahla bekliyorum final serisini;iddia ediyorum Yunan final serisinden sonra en çekişmeli geçecek final serisi bu olacaktır.
-yangchonchoi-

Sheed dedi ki...

SS deyince başka şeyler geldi akla, solomon'ın el hareketini de görünce korkmadım değil :)

biz bi ara play-off çok geç başladı diye yakınıyorduk, ama gerek de yokmuş erken başlatmaya.. 2 maç üzerinden oynanan seri için bu tabiri kullanmak ne derece doğrudur bilmiyorum ama süpürgeye doyamadık.. batuğ'dan birisinin önerisiydi galiba, diğer takımlar kabul etse de 17 maç üzerinden efes-fener ülker finali oynansa direkt, herkes için daha zevkli geçerdi bu dönem muhtemelen..