3 Mayıs 2009 Pazar

Yoğun Pazar

Pazar gününe dedemi ziyaret edip beraber sağlam da bir kahvaltı yaparak başladım. Dışarıda hava mis gibi, dönüşte şöyle Selimiye tarafından uzattım yolu, deniz havasını içime çeke çeke geldim eve. Bugün program yoğun. Aynı saatte başlayacak 4 TBL maçı, yine aynı saatte başlayacak F.Bahçe - Mersin BŞB bayanlar kupa finali ilk maçı, akşama derbi, Euroleague'de madalya maçları. Eve kapanmaktansa G.Saray Cafe Crown - Aliağa Petkim maçına gitmeyi yeğledim. Güzel hava da iyi gaz verdi sağolsun. Akşama şöyle genel bir toparlama yazısı yazarız günle ilgili. Ha bir de bir arkadaş yorum kısmında neden G.Saray tekerlekli sandalye takımının geçen sene şampiyon olduğu Avrupa Kupası'nda bu yıl da finale yükselme başarısı göstermesiyle ilgili bir yazı yazıp yazmadığımı sormuş, keza aynı sorular bayan basketbolu için de geliyor ara ara. Öncelikle burası bir haber sitesi değil, evet TBL haberleri yayınlanıyor ama üstüne önce bir sos gezdiriliyor bildiğiniz üzere. Klişe cümlelerle koymuyoruz buraya. Onun haricinde burası TBL ağırlıklı bir site. Bayan basketbolu da, tekerlekli sandalye basketbolu da, TB2L de, altyapı da ara sıra malzeme oluyor buraya, böyle olmaya da devem edecek, çünkü takip ettiğim bir şeyi yazabilirim ben. Ya da bilgim olduğu bir şeyi. Geçen sene G.Saray tekerlekli sandalye takımının şampiyonluğunu kutlamıştım bir post atarak, bu yıl da aynı şeyi yaparım en fazla. Bu tip sorulara sitenin kendi içeriği yanıt veriyor zaten ama bir de açık açık ben yazayım istedim. Sevgiler herkese. Güzel hava beni çağırıyor.

2 Yorum Yapılmış:

BaHa dedi ki...

GS-Aliağa maçı yerine kepez-mersin maçı verilmeliydi. Bu maçla ilgili kafamda soru işaretleri var????
Salsa senin lofton bakalım toplam 10 dakika oynayacak mı? Yoksa bütün enerjisini bitirdimi Kolej maçında :)

Adsız dedi ki...

Nedense tbl.org.tr Kepez - Mersin maçı 61 - 60 ken çöktü. Ayrıca bir şeyi daha belirtmek istiyorum. Gerek kolej maçlarında gerekse Kepez maçlarında olanları Baha anlatıyor ve bunlar ciddi, üzerinde konuşulması gerekn şeyler. Bunlara sezon boyunca bir kez bile olsa değinmeniz gerekirdi.