22 Haziran 2009 Pazartesi

F.Bahçe Ülker'e 5 Maç Ceza

Cezalar belli olmuş. Ödül de denebilir tabii. F.Bahçe Ülker'e 5 maç seyircisiz + 40 bin TL, Murat Özaydınlı'ya ise 30 gün hak mahrumiyeti + 4 bin TL. Meşrudur bundan sonra ne yaparsanız demek oluyor herhalde bu. Eeeee federasyon böyle yaparsa cemaat ne yapsın. Ne yapacak? Aynen takılsın.

22 Yorum Yapılmış:

kenz dedi ki...

Tahminim 6 maçtı, o 1 maçlık farkı da 40.000 TL gibi basketbol için çok astronomik bir para cezasıyla kapatmışlar.Yerinde bir ceza.

Şimdi tek temennimmiz efes, telekom, gs ve bjk maçlarına denk gelmemesi cezaların.

Kaan dedi ki...

sitedeki haberlere yazdığınız yorumlara yüzde yüz katılıyorum basketbol görüşünüze müthiş bir saygım oluştu emeklerniz ve yazılarınız için çok teşşekkür ederim kendi düşünceniz ile harkulade biir site ceza ile ilgili gereken en güzel yorumu yapmışssınız zaten

[UA] dedi ki...

Federasyonun yaptıkları(yapamadıkları) ortada, gelecek sezon neler olacak, bu lig niye oynanacak anlamış değilim... Son söylentiye göre de Aziz Yıldırım, final serisinin 6.maçında Turgay Demirel'e: ''Bu kupayı verirsen seni başkanlıktan ederim'' demiş... Ve üzerine verilen(verilmeyen) ceza kelimeler kifayetsiz... Hükümet ne zaman müdahale edecek sabırla bekliyorum...

aksilaz dedi ki...

Seneye neyi izleyeceğiz yada maçlar nasıl bitecek. Nasılsa gülünç cezalar veriliyor diye bu basketboldan anlamayan seyirci kitlesini nasıl dizginleyecek bu federasyon. En önemlisi biz bu federasyonun bagımısz ve tarafsızlıgına nasıl inanacagız...

serkan dedi ki...

fb liler merak etmesin turgay amca bir şekil çeker, seyircisiz oynanan maçlar dacka, ksk vs gibi gazozuna oynananlardan olur, insan altı maçı görünce düşünüyor on maç falan olması için ne olması gerek diye?

tozasor dedi ki...

Ergin Ataman'a da ceza verilmeliydi maçlar sırasında, bu konuya da değinmeni isterdim dostum..

Ya da bayanlar maçında zamanında Fb'li oyuncuların dudağını yüzünü patlatan maddeleri atanlara ne ceza verildi onu da yazmanı isterdim..

Başımıza ne gelirse aşırı objektif olma kaygısından geliyor zaten

mami dedi ki...

Federasyon yaşananlardan daha skandal bir karara imza attı. Ve önümüzdeki sezon için hiçte güzel bir ortam hazırlamadı, bu kararı ile. Bu karar ile demek oluyor ki, taraftarlar nefret ettikleri rakiplere saldırabilirler. 5 maçlık cezayla yırtarlar. Hele hele takımın bir hedefi yoksa, takıma da bir zararı olmayacağından kafalar da rahat olacaktır, daha rahat saldırabileceklerdir. Olay çıkaranlar da salınıyor nasıl olsa. Hakikaten sahaya inip rakibe saldırmak 5 maç ise, 10 maç ceza almak için ne yapabilirim. Hani yapılabilecek en büyük olay rakibe saldırmak. Ama bu 10 maç için yeterli olmuyor. Soruyorum federasyona, 10 maçlık ceza için ne yapmam lazım, adam mı öldürmeliyim illa. Yardımcı olurmusunuz bana?

tarski dedi ki...

Ceza miktari gercekten cok komik.. Bir oyuncu yaranlansaydi, efesli oyuncular galeyana gelip karsilik verseydi, olay buyuseydi ne olacakti?

Ama bunu gectim sonucta federasyon sorumlu olarak gordugu fenerbahce spor kulubune bir sekilde gostermelik de olsa bir ceza verdi.

Peki federasyon'a kim ceza verecek? Ortada olan Turkiye'nin en onemli basketbol organizasyonun en onemli maci. Bir basketbol izleyicisi olarak benim ilk basta muhattap alacagim federasyon. Bence de bas sorumlu. Artik spordan sorumlu devlet bakani mi el atar ne yapar bilmiyorum ama ben de basketbol zevkimin icine eden, basketbolu kucuk dusuren ve en onemlisi, velinimeti, tum varligini borclu oldugu lisansli oyuncularinin can guvenligini saglamaktan aciz basketbol federasyonunu cezalandirmak istiyorum.

ps: efesli falan degilim. bununla beraber ortamin gerilmesinde ergin ataman'in da yadsinamayacak sorumlulugu oldugunu ama bunun can guvenligi soz konusu oldugunda kesinlikle bahane olamayacagini dusunuyorum.

Adsız dedi ki...

Belimizden cikarip oyuncu vursak bir 10-12 mac falan kapanir.... E iyi valla ben birinin kellesini alayim...

Adsız dedi ki...

çok vermişler, şimdi fenerbahçe itiraz falan cezayı yarıyarıya indirir, verilen bu ceza da bişeye benzemez... adam öldürmek gerek herhalde doğrudüzgün ceza almak için... sen git böyle bir terbiyesizlik yap, bütün avrupaya türkiyeyi yobaz gibi göster sonra 5 maçla yırt... gerçi bu cezayı verenlerde suç, şöyle bi 15 maç falan vereceksin ki o seyirci bütün bir sezon giremesin salona bak bi daha yapıyor mu? 40 bin'ini de 400 bin yap kulüp de bi daha önlem alıyor mu almıyor mu gör? federasyonda disiplin kurulunda çalışanlarda da iş yokmuş, verilen cezaya bak

Adsız dedi ki...

"Bir oyuncu yaranlansaydi" denmiş. bjk-fb bayan basketbol maçında BAYAN!!! basketbolcularımız kafalarına inen koltuklar ve bilumum yabancı maddeler ile yaralanmışlardı.(Kan içinde kalan bayan basketbolcularımızın resimlerini googlede ufak bir arastırma yaparak görebilirsiniz.)bjk taraftarına ne ceza verildi. Yada gs-ksk macında sahaya giren taraftarlar neden ayıplanmıyor. Burada ben efesli degilim basketbol severim gibi yorumda bulunan beyefendiler hanım efendiler neden bu kadar itiraz ediyorlar bu cezaya. Bu cezaya itiraz ederken bari o maclardan bahsetseler, o zaman oyle oldu onuda kınıyoruz deseler. ama yok illa fenerbahceye giydirecekler her zaman. Tahkime gideriz itiraz ederiz bu ceza daha da iner!!

emre dedi ki...

demekki hafifletici sepetler varmış bizim bilmediğimiz.

Adsız dedi ki...

zaten fener seneye muhtemelen ilk 5 maçını ortalama 250-300 kişiye oynıcaktı olası bi derbi isabet etmezse fikstüre. federasyon yapar bi güzellik isabet ettirmez. kaybedilen bişey de olmaz.

Adsız dedi ki...

Ne yapsaydı federasyon ligden mi atsaydı allah allah kardeşim sizin taraftarınız değilmi ali samiyende stadı yıkan 90 dakika koltukları söküp atan kolilerce su şişesini rakip oyuncunun kafasına nişanlıyan polise saldıran emsal vermek istiyorsanız futboldaki bu olayla bunun ne farkı var, ozaman verilen ceza 5 maç seyircisiz oynama.Akatlarda fb li bayan sporcularına ana avrat bacı dümdüz fiziksel saldırı yetmedi ki bu insanların bir futbol maçında insan öldürüldü şimdi burda gelmiş hepsi bir melek ne güzel cezalar azmış aman efendim yanlı federasyon ödülmüş size soruyorum ozaman bu sizin yaptıklarınız neydi zamanında ozamanda bunları söyleyebilirmiydiniz ey OBJEKTİFLER herkes herkesin ne olduğunu biliyor gidip sağa sola bloglarda sallamayla birşey olmayacağını benim lafım 3-4 günlük efeslilere onlar kendilerini biliyor cezalar bencede az ama sizin gibileri gördükçe OBJEKTİFLİĞİMİ kaybediyorum.
Şu bloğun ne seviyeden ne seviyeye geldiği insanı üzüyor(salsa basket=Anti fener basket)Fenerbahçenin en büyük düşmanı fenerbahçeli bu birkez daha anlaşıldı...

ako dedi ki...

"Peynir ekmek değil ama
Adam dövmek bedava
Bedava yaşıyoruz bedava"

Anlamadım ben bu işi dedi ki...

Kendi sahasındaki maçların 1/3 ü için ceza verilmiş Fenerbahçeye. Şurada o kadar muhabbet dönüyor işin bilenlerinden açıklama gelmiyor. 13 sn kala verilen karar için "Kural böyle diyoooo" diyenler, bu durum içinde neden kural kitabından şakadanak önümüze koymuyorlar ilgili maddeyi. Desinki " Bak kardeşim sahaya yabancı madde atmak + sahaya girmek + saldırıya teşebbüs Federasyonun şu maddesinde şukadar ceza olarak belirlenmiş". Bizde bu kural üzerinden değerlendirelim Fenerbahçe ye verilen cezayı. Tamam bu yok bari emsal ceza üzerinden değerlendirelim bu konuyu. Biz sadece küfür ettik bize şukadar ceza kesildi bu ligde deyin. Biz sahaya daldık bize şunları şunları verdi deyin.

Benim aklıma gelenler var mesela: Akaretlerde çıkan olaylar yüzünden Beşiktaşa verilmiş bir ceza hatırlamıyorum. 3 Büyükler birbirinin sahasındaki maçlara gitmeyecek dendi o kadar. Bayanlarda Botaş yada Ceyhan Bel. serilerindeki olaylardan sonra ne ceza verildi bir bilgisi olan?
Oyuncuların yaralandığı serilerde var. Peki ceza var mı? Elimizde somut veriler olmadan konuşmayalım bence.

Ceza hafifmiş? Kime göre, neye göre? Göster kuralı hak vereyim sana. Göster emsali, diyeyimki haklısın. Kuru gürültü yaratarak "bu cezaaa aaaazz" demek, Fenerbahçe kollanıyor demek komik olmaktan öteye geçemiyor.

Bu ceza "bence" az demekle bu ceza "kurallara" göre az demek farklı şeyler. Ayrıca cezayı irdeleyen arkadaşlardan aslında ne kadar ceza verilmesi gerektiğinide söyleselerini isteriz.

howard dedi ki...

mirsadın hakem masasina su sisesini firlatması, Tanyevic'in hakemi 2 kez arkadan tartaklamasini sadece biz mi gorduk TVden???? baska kimse gormuyor mu?

ee.. ulkerden yoneticler TBF YKsında olursa-atilla kurama& osman tobay- boyle olur tabi.. bir de bi arastirsalar Turgay Demirel ile FB yonetiminden kimler ayni sitede oturuyor camlica civarinda!!!

yok mu bunun haberini yapacak babayigit basin!!!

Adsız dedi ki...

@adsız 13:21 23 haziran

sana da bravo adsız, ali sami yen'den örnek vermişsin, futbol seyircisi ile basketbol seyircisi aynı mı, bir mi? zaten o kültürsüz futbol seyircileri basketbol maçlarına da gelmeye başladığı için final maçında o görüntüler oldu. onların hepsi eminim ki cahil futbol taraftarları

kutay dedi ki...

futbol seyircisi ile basketbol seyircisinin farkını yazın da bilelim.
salonlarda olay çıkaran futbol seyircisi oluyor herhalde. basketbol seyircisi kravatla maça gelen temiz insanlar.
partizan'ın aris'in seyiricileri ne seyircileri mesela?

howard dedi ki...

arkadaslar... burada takimlari lekelemeye calismiyorum. sadece diyorum ki mirsad ve tanjevice neden ceza verilmiyor?
diger maclarda olanlara da keske ceza verilseydi. zaten yaptirim olmadigindan bu is katlanacak. neden kimse bunu gormuyor? birileri olunce, sporcu spor hayati bitince mi cezalar saglam olmali diyecegiz... xxx macta olum oldugunda ama bak fb-efes macinda gs-bjk macinda buna benzer oldu ceza verilmedi mi diyecegiz...
biraz sagduyu...

futbol ornegi vereyim: ManUtd, eric cantonaya seyirciyi dovdu diye oyle bi ceza verdi ki federasyon kulubun cezasi yeterlidir dedi... alin bu da ornek... anlayana:)

Adsız dedi ki...

Futbol seyircisi dediğiniz kitle olmasa 300-400 kişye oynarsınız playoffları kimse bu olaylar olmasın 300-400 kişiye razıyız demesin avrupanın en iyi 3. ligi diye gösterilen tbl de bu üç klubun arasındaki rekabet olmasa nerede olacağı çok da aşikar değil...

Anlamadım ben bu işi dedi ki...

Şunada bakın.. Futbol seyircisi bunlaaaarrr diyenler futboldan örnek göstermekteler. Hoş!

Bu ülkede genel olarak "spor"dan hoşlanıp, tuttuğunuz takımı desteklemenin neresi kötü. O zaman "voleybol" "basketbol" "kürek" vs. seyircisi olarak ayrılalım kendi aramızda!! Komik olanda şu; Salonlarımız boş kalıyor, halkın ilgisi yok diyenlerle, futbol seyirsi bunlar, gelmesin diyenler aynı kişiler.

Bu sene kısmetse tenis şubesinide açıyoruz. Zengin sporunu halka indirmek için. İtirazı olan.