29 Haziran 2009 Pazartesi

Ogün & Hasan Aliağa'da, Reha da Kaldı

Aliağa Petkim'den 2 transfer haberi geldi. Hatta 3 diyelim biz ona. Geçen sezonu Trabzonspor'da tamamlayan ve TBL'nin kapısından dönen Ogün Sevinç ve Hasan Özkan ile anlaşmışlar. 2 sezon boyunca Alpella formasıyla iyice mercek altına aldığım Ogün'ün geçen sene katettiği yolu burada sürekli yazmaya çalıştım. TBL takımlarından biri kapar kesin demiştim hatta, yanılmamışım. Hasan Özkan'ı da Trabzon'a giden Hakan Yapar'ın yerine koydular tahminen. Hakan'ın geçen seneki performansına yaklaşabilir mi? Bence zor.

Asıl en bomba haber, Reha Öz'ün de takımda kaldığı. Petkim'in yeni sezonda parasal konularda direksiyona oturacak olması ve oyunculara sıkıntı yaşanmayacağının garantisini vermesi elbette en büyük etken bunda. Yoksa onca taliplisi olan bir oyuncu bir ara herkesin kaçmak için can attığı bir takımla neden sözleşme yenilesin, değil mi ama? Antalya BŞB'nin ilgilendiği ve patlatmak istediği 3 numara bombası da Reha Öz idi. Nasılsa gerçekleşmedi, yazabiliriz artık rahat rahat.

9 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

ogün ve hasan la aliağa küme düşer.benden söylemesi.

[UA] dedi ki...

Aynen ben de senin gibi Ogün'ü takip ediyordum. Çok büyük yol katetti dediğin gibi. Muazzam skorer bir kimliği var.Aliağa gibi bir takımda da bunun üzerine koyar ve gelecek yıllarda daha büyük bir takıma gider diye düşünüyorum. Hasan için de yapboz parçası diye düşünüyorum.. Reha Öz'ün kalmasına da çok sevindim yabancılarla birlikte bu sene maddi sıkıntı yaşamazlarsa çok iyi bir takım olacak Aliağa şimdiye kadar görünen o.

Adsız dedi ki...

tofas-reno- ortada daha takımı olmayan bornova daha elle tutulur transfer yapmayan ksk dusmezse aliağa hic dusmez.. cok akıllı iş yapıp ıskeletı korudular turk kadrosunda gecen sene cogu zaman takıma zarar veren fatih ve yuklu kontratından kurtulup daha faydalı olucak bır yabancı alıcaklar bnce play off la 10.luk arasında bıyerde bıtırırler lıgı...

Adsız dedi ki...

takımımıza hayırlı olsun umarım iyi katkı verirler.hasan ın hakan ın yerini doldurması çoook zor ama iyi yabancılar transfer edilirse iyi bir yerde bitirebiliriz ligi ayrıca reha nın takımda kalmasıda çok sewindirici..

Adsız dedi ki...

tofas ortada da reno'nun nesi ortada anlayamadım???

Adsız dedi ki...

elle tutulur lige yeterli bi kadroları yok yani reno nunda

Adsız dedi ki...

sen ligi son 3 yıldır takip etmiyorsun herhalde, reno alışkındır o kadrolara

Faatik Basket dedi ki...

ogün sevinç ismini bi kenara yazın bence.. son yıllarda türk basketbolunun yetiştirdiği en büyük skorerlerden biri, harun ve ibrahim kutluay dan sonra onların yerini doldurabiecek tek isim. çok skorer bi isim, dış şutları müthiş, savunması da çok iyi..

harun, ibo ve serkan dan sonra milli takımın aradığı yeni jenerasyonun skoreri ogün olacaktır. aliağa çok iyi bi iş yaptı. yeni sezonda da 14-15 gibi bi sayı ortalamasıyla oynayıp herkesin dikkatin çekeceğini düşünüyorum..

Adsız dedi ki...

reno son 3 yıldır alısık o kadroya dıyorsun ama bır evren buker serhat buker oyle yada boyle nedım dal alper saruhandan aldıkları bı katkı vardı suan bunu yapabılcek ısım yok kadroda ufuk kacar dısında... yucel platın renoda kalarak bu sene kotu gıdıste kendı karıyerını tehlıkeye atmıstır en ufak basarısızlık butun basarısını goturur burası turkıye..