10 Temmuz 2009 Cuma

Aliağa'dan İki Transfer: Wise & Kedzo

Transferin sessiz takımlarından Aliağa Petkim iki yabancı transferi gerçekleştirdi. Guard pozisyonuna Southern Miss mezunu, 1.85 boyunda, 86 doğumlu Jeremy Wise'ı monte eden İzmir ekibi, 4 numarayı ise Hırvat bir oyuncu ile geçti. Polonya'nın Energa Czarni Slupsk takımında oynayan 84 doğumlu, 2.08 boyundaki Mateo Kedzo. Wise'ın kolej kariyeri boyunca tutturduğu istatistikler şurada, 5 yıllık Split kariyerinden sonra 2 sezon önce Kalev'de oynayan, geçen seneyi ise yukarıda yazdığım gibi Polonya'da geçiren Mateo'nun istatistikleri ise şurada. 3 yabancı alacaklar diye biliyordum ben ama Bosman aldıklarına göre 3+1 kullanacaklar tahminen.

4 Yorum Yapılmış:

behcet dedi ki...

hayret ya herkes birilerini alıyor fener top toplayıcısını bile değiştirmiyor

Adsız dedi ki...

aliağa iyi takım oluyor kaliteli turk kadrosunun yanına 4 yabancı ıle bence lıgın flas takımlarından bırı olucaklar.. 2 tane daha uzun alıp transferı kapatıcaklarmıs basarılar dılıyorum gecen senenın en flas ekibine...

Adsız dedi ki...

aliağa bu sene de kendinden söz ettirecek gibi ama başarısı ile :) bu sene para sıkıntısı olmayacak petkimin elinde herşey jeremy wise in istatistiklerine baktım türkiyeyi kaldırabilirmi bilmiyorum 2 sağlam uzunla iyi yerlere gelebilir aliağa petkime başarılar...

Fanatik Basket dedi ki...

jeremy wise iyi transfer. hem takımını oynatan, hem de gerektiğinde skorer kimliği ile sorumluluk alabilecek yetenekleri var. tek sorunu şutunun istikrarsız olması..