10 Temmuz 2009 Cuma

Bo McCalebb Nereye?

Ligin en beğendiğim guardlarından biridir. Net yani. Geçen sene az övmedik buralarda onun basketbolunu. Zaten Mersin maçlarını izleyenler Lofton'un 47 ve 61 sayılık maçlarının makyajıyla çok öne çıktığını, asıl komplike etkiyi yaratan adamın McCalebb olduğunu görüyorlardı. Neyse lafı uzatmadan konuya girelim. Seneye nerede oynayacak bu adam? Seçenekler ülke olarak 2 tane. Ya İtalya olacakmış ya da Türkiye. Bu ikilinin dışına çıkmayacakmış. İtalya kısmı bizi ilgilendirmiyor elbette. Türkiye'den 3 takım talipmiş ona resmi olarak. İsim sordum, söylemedi. Türküz biz tabii vazgeçer miyiz, girdik ters kanaldan. 'Peki şunu söyle o zaman F.Bahçe Ülker istiyor mu seni?' dedim. 'Evet istiyorlar' dedi. Ve ekledi: 'Diğer 2 takımı söylemem ama'. 'Eyvallah, zaten biliyorum ben onları' dedim. Biraz mantık yürütüp, 'Eski takımın Mersin ve bir de Telekom'dur kesin' dedim. Geri dönen cevap çok hoştu: 'How can you know all of these?'. Dedim rahat ol Bo, biliriz biz. :)

Salsabasket özel haberidir

11 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

Telekom alsın;baya mantıklı olur,geçen sene Barış Ermiş'in pozisyonuna Soner geçer.Belki 2. yarıda El-Amin de geri döner.
-yangchonchoi-

MixBasket dedi ki...

Anıl çok babasın ha :)

"Dedim rahat ol Bo, biliriz biz."

Ehhehe

Adsız dedi ki...

İtalyan takımlarının bonservis ödemeyecek olmak gibi bir avantajı var.

Russell dedi ki...

Blöf yapmış olmasın eheh. :)

Adsız dedi ki...

fenerin bütçesine göre müthiş seçimlerinden biri olur!fınal four için.

behcet dedi ki...

euroleuge de oynuyacak italyan takımları istememiştir herhalde sieana veya tau gibi fb li olarak ekürisi loftonda alsın gelsinler bizeveya fitch te güzel olurdu yani hadi be aziz baba öksüz bırakma basketi

saLsa dedi ki...

@ Behçet

1) TAU İtalyan takımı değil.
2) Fitch gelirse (imkan yok da hani senin fantezi gerçekleşirse diye yazıyorum), Fitch-Solomon-Tanjevic üçgeni tarihin en kanlı üçgeni olur benden söylemesi. :)

behcet dedi ki...

ispanya italya birbirimizi kırmaya değermi hem fitch gelirse ödemeyi para yerine tanyeviçi vererek yapsak nasıl olur ?

cannksk dedi ki...

fener loftonu alacak falan diyorlardı anıl. dedikodu mu sadece?

Adsız dedi ki...

oquzpasa...

solomon varken bu adam fenere gelmez daha dorusu almazlar bence takıma iyi bir 2 numara lazım kinsey süper olur inşallah döner

petit dedi ki...

Benim duyduğum ikisi de kesinlikle İtalya'ya gidecek. Kaynak sağlam :)