7 Temmuz 2009 Salı

Bora Sancar & İlkay Okay da Kepez'de

Erdem Türetken & Nedim Dal imzalayacak diye beklerken, 4 kişiye imza attırmış Kepez. Ligin gezgin guardlarından Bora Sancar ve TB2L takımlarından Tenis Eskirim Dağcılık'da oynayan Renault altyapılı İlkay Okay ile de anlaşmışlar. Arda Urcu'nun yerine Bora Sancar'ı koymuşlar, görünen o. 1 sene aradan sonra yeniden Kepez'de Bora abi. İlkay Okay da geçen sene TB2L'de takımının en baba oyuncularındandı. 27 yaşında, maç başına 30 dakika ortalamada 15 sayı, 3.4 ribaund, 2.3 asist rakamları tutturmuş. Asıl bomba isimler ise yabancı transferinde geçiyor Kepez için. Geçen sene lige damga vuran Alex Gordon ve Ekene Ibekwe isimleri dolanıyor kulislerde. Az önce içeriden bir arkadaşa da teyit ettirdim isimleri. Kesinleşen bir şey yok ancak isimler dolanıyormuş. Haberiniz olsun. Gerçi bu transferler gerçekleşir, bir de Fitch kalırsa takımda: Alex'e, Fitch'e, Ibekwe'ye hatta Ersin'e ayrı birer top gerekebilir saha içinde. :)

9 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

nedim dal icin bisey demesem daha iyi tabi ama ilkay okay 2 lig icin fazla bi oyuncuydu zaten 2 ligin ibrahim kutluayıydı aslında.ee malum ibo da 2 lige gelince bir tane ibo yeter dendi heralde ki ilkay okay 1 lig yolunu tuttu 4 sene aradan sonra insallah basarılı olur ki ben olucagaina inanıyorum cok temiz bir bilek muthis bir sütör.
yolun acık olsun ilkay

Adsız dedi ki...

kepez geçen seneden dersler almış gibi gözüküyor alex ve ibekwe gelir fitch takımda kalırsa rakiplerin canı çok yanar :)

Adsız dedi ki...

Ben size söylemiştim...

Adsız dedi ki...

kepez geçen sene kılpayı kurtardı ama bu yıl için süper kadro oluşturdu daha da devam ediyor.
alex gordon ucuz ve kaliteli yabancı. ekenenin adını kepezle ilk defa duydum. zira bu yıl için banvitle anlaştı diye duymuştum ama bjkde ekeneyi istiyor söylenditleri var. ben ekeneyle konustugumda bana dogal olarak imzalamadım dedi ama inanmadım :)
birde fitch gelirse o takım tadından yenmez. dogru soyluyorsun sahaya 4-5 top gerekebilir. 4ü kepeze biri rakibe :)
Legend..

Adsız dedi ki...

Şu Beşiktaş ekene'yi istiyor söylentilerinden ne zaman vazgeçeceksiniz yok öyle bir şey. Menejerlerin uydurması.

dejavu dedi ki...

M.Kemal Bitim bıraktı Bora Sancar ve o değişmeyen fiziği halen devam ediyor, helal olsun. :)

canoğlan dedi ki...

Ne Bora Sancar'mış kardeşim be. Dipten şampiyonluk getiren son saniye üçlüğünü heralde 15 yıldır nostaljik sohbetlerde anlatırım. Ben bıktım, o bıkmadı :)

Adsız dedi ki...

ersin,ibekwe,gordon,fitch,belki traylor vede ilkay okay hepsine birer top lazim nasıl olacak bu is anlamadım valla..

scragnoth dedi ki...

jovo stanojevic de kepez'e gelecek