23 Temmuz 2009 Perşembe

Cenk Akyol İtalya'da

Air Avellino ile anlaşmış. Atlanta seferi yine iptal.

12 Yorum Yapılmış:

Süleyman Bilgiç dedi ki...

Ya Cenk kim NBA kim diyorum..Öyle havalı havalı ne yapacaktı ki orada bu sevgili arkadaşımız? Tribünden kendisi için bağıran çağıran kızlara havasıyla dursun İtalyadada aynısını yaparsa pek de şaşırmam.Ne bekleniyordu,neler yaptı bunca sene! Allah'ın verdiği yetenek ancak böyle heba edilir. Tebrikler!

Adsız dedi ki...

birazda italya ligini seyredeyim demiştir.iyi olmuş

Erinc Atilla dedi ki...

sezon sonunu gorur mu orda ?? bire kac verirsiniz bu bahse ??

Yiğit Gökçehan Koçoğlu dedi ki...

Beklediğim oldu (:

Süleyman Bilgiç dedi ki...

ben bu bahiste sezon sonunu görmesien bire 25 veriyorum :)) benchde oturacak da kaç dakika süre alacak çok merak ediyorum.. girip orada da potaları döverse vallahi artık pes diyeceğim!

cemcomu dedi ki...

italyadaki çekirdekler daha lezzetliymiş oturup kenarda çitler durur artık

BaHa dedi ki...

Cenk adına hata bencede. Benche de alışık biri olarakmı gitti yoksa başka beklentilerimi var bilinmez ama, onun yaşında biri için Türkiye liginde bir KSK, Mersin, Antalya yada Banvit tarzı bir takımda uzun süreler alması onun basketbol gelişimi için faydalı olabilirdi.

hasanerdem dedi ki...

seneye de karşıyaka'ya gelsin

lembo dedi ki...

şimdi ona kaybolan yıllarını verseler, tek bir söz söylemeye bile hakkı yok !!! cenk'le ilgili aklımda tek bir enstantene kaldı.. durumunu çok güzel özetliyor; alpella-galatasaray maçındayız.. alpella'ya yenilmek üzereyiz.. son mola.. bütün takım toplanmış gö.ü nasıl kurtarırız telaşı var.. sivil kıyafetli tufan ersöz bile öbeğin içinde.. yedek oyuncumuz ise pota arkasında bir yere bakarak tırnaklarını yiyor.. maçla, takımla, basketbolla alakası yok.. sonuç ortada..

Adsız dedi ki...

Bu adam yıldız takımda oynarken İzmir'de Mehmet Yağmur'lu KSM'nin 87 jenerasyonuna karşı 14'ü üçlük olmak üzere 61 sayı atmıştı.40'ın altında kaldığı maçını hatırlamıyorum.Bir de attığı üçlükler öyle böyle değil,el üstü,3'lüğün 1 metre dışından atılmış cinstendi.Ama işte burası litvanya veya ispanya değil;ne kafa yapılarımız ne de eğitim düzeylerimiz maalesef bu tarz üst düzey yetenekleri kaldıramıyor.Cenk'e bu yetenek fazla geldi;şimdi işte kaldıramadığı götü kafa yapısına daha uygun.İçinden "Neden Tepic milyon eurolarla oynayıp Panathinaikos'a gitti de beni Efe'ten kovdular,ben Tepic'in yaptığı neyi yapmadım acaba?" sorusunu sormak yerine "istesem ben de oynarım orda hem ben Atlanta'da da oynarım da istemiyorum ya da kahrolsun Ataman'la Mahmuti yaktınız beni!" cümlelerini kurduğunu duyar gibiyim.
-yangchonchoi-

dejavu dedi ki...

@lembo;

Çok sever Cenk öyle takımdan ayrı malzemeciyle muhabbet etmeyi falan. Bizde oynadığı o sezonda ben buraların kralıyım ulan modunda takılması herkesin dikkatini çekmişti.

Yazık oldu denir böyle durumlarda ama Cenk için durum farklı, yazık etti kendine.

Adsız dedi ki...

keşke cenk te menajerleri kadar başarılı performanslar sergileyebilse.sezon ortasını göremeden postalarlar kesin italyadan.ersanla arasındaki uçurumu görünce üzülmemek elde değil..umarım kendini bir an önce toparlar fakat benim hiç ümidim yok!!