10 Temmuz 2009 Cuma

Efes ve F.Bahçe'nin Fikstürleri

Euroleague'deki temsilcilerimiz Efes Pilsen ve F.Bahçe Ülker'in fikstürleri belli olmuş. 10 haftalık maraton 21-22 Ekim'de başlıyor, 13-14 Ocak'ta bitiyor. Bakınca F.Bahçe Ülker'in fikstür daha iyi gibi geldi bana. Gerçi tüm haftanın yorgunluğunun tavan yaptığı Cuma akşamı iş çıkışı sırasında baktığımdan saçmalıyor da olabilirim. :) Bir de siz yorumlayın bakalım.

F.Bahçe Ülker: Barcelona - Asvel (d) - Cibona - Siena - Zalgiris (d) - Barcelona (d) - Asvel - Cibona (d) - Siena (d) - Zalgiris

Efes Pilsen: Rytas (d) - Partizan - Unicaja (d) - Olympiakos (d) - Elemeden gelecek takım - Rytas - Partizan (d) - Unicaja - Olympiakos - Elemeden gelecek takım (d)

2 Yorum Yapılmış:

behcet dedi ki...

fb nin ilk maçı evinde yapacağı en zor maç kayıpla başlarsa morel bozar ben beğenmedim

Adsız dedi ki...

öncelikle şunu söyleyeyim yazmak zorunda değilsin
Ama senin yazılarını okumak alışkanlık oluşturduğundan dolayı senden daha sık yazı bekliyorum.
Özellikle fenerbahçe ile ilgili yazı bekliyorum.Daha niye transfer yapmadılar ve almayı düşündükleri birileri varsa bunlar kim?Ayrıca bir de eurolig için ayrıntılı bir yazı rica etsem çok şey istemiş olurmuyum?