3 Temmuz 2009 Cuma

Erhan Yetim & Melih Yıldız Erdemir'de

Erdemir'de Hadi Özdemir transferi son anda iptal olmuş, oyuncu Trabzon'a gitmiş. Ahmet hoca da Pınar Karşıyaka'dan Erhan Yetim'i almış hemen. Severim ben Erhan'ı. Karşıyaka taraftarı G.Saray taraftarlarının Sabri'ye duyduğu sevgiye (!) benzer bir sevgi duyuyor ona ama ben severim Erhan'ı. Hırslıdır, mücadelecidir, aldığı sürenin de hakkını verir. İyi olmuş bence Erdemir için. Tofaş'tan genç Melih Yıldız'ı da almışlar. Şimdi gözler 4-5 numaralarda bakalım. 4'e Bosman, 5'e de iyi bir Amerikalı düşünüyorlarmış.

6 Yorum Yapılmış:

cemcomu dedi ki...

gecen yılı kötü geçti hosley takımdayken idmanda onu tutuyordu kendini baya geliştirmişti çakının çok işine yarar ksk yapma bunu

yunusserhat dedi ki...

Ben Bursa'dan bir basketbolseverim;

Çok sıkı bir şekilde Tofaş ve Bursa altyapılarını takip ediyorum. Son yıllarda yetişmiş en yetenekli guardlardan Melih Yıldız'ın Erdermir'e gitmesi bence büyük bir olay. eminim Bursa'nın yetiştirdiği bu guard Erdemir'de büyük işler yapacak. Kesinlikle ligde en çok konuşulacak genç olacaktır.

hasanerdem dedi ki...

maç esnasında bomboş 3 turnike kaçırma özelliğine sahip ender TBL oyuncularındandır. hayırlısı olsun, büyük kayıp değil KSK için.

Adsız dedi ki...

cem abi yapma allahaşkına be, transferlerden çok sevindim ben bu habere. anıl, sabri benzetmesi cuukkk diye oturmuş.tekel maçında üstüste 3 boş turnike kaçırmışlığı vardır. hayırlı olsun erdemire, burada işi memuriyete bağlamıştı belki adam olur orda herşeye rağmen iyi çocuktur

Çağlar dedi ki...

bilmiyorum ne kadar sıklıkta ksk maçları takip ediyorsunuz ama savunmasıyla her zaman pota altında top kapıp takımı hızlı hucuma cıkaran adamlardan biriydi. tek eksiği topla oynayamamasıydı onuda çözemez diye birşey yok. bence erdemir için hayırlı karsıyaka içinse geçmiş olsun bildiğim kadarıyla fanatik bir ksk liydi.

Adsız dedi ki...

gecmis olsun erdemire karsiyakada oynuyamayan erdemirde hic oynuyamaz