9 Temmuz 2009 Perşembe

Euroleague Photo Face-Off

Geçen sene F.Bahçe Ülker'in Vidmar'ın Bajramovic üzerinden bıraktığı ilginç hook fotosu ile kazandığı Euroleague Photo Face-Off yarışmasının bu yılki adayları arasında yine varız. Oğuz Savaş ve Semih Erden'in artık bir klasik haline getirdikleri uzundan uzuna pas organizasyonlarından birinin karesi ile son 16'ya girmişiz. Gerçi Tanjevic Oğuz'a final serisinde maç başına 3-5 dakika verince bu sahneleri pek göremedi basketbolseverler ama olsun. Oylama şurada. Çok güzel resimler var. Benim beğendiklerim Halperin, Bogdanovic, Papaloukas ve Massey. Ama oyu bizim çocuklara verdik tabii. :)

6 Yorum Yapılmış:

Fanatik Basket dedi ki...

biz de verdik oyumuzu. eşleşmede prigioni'ye karşı %69 a %31 önde gidiyoruz:) bi sonraki turda halperin-paploukas galibi bizi bekliyo zorlu bi tur olacak:)

top 16 ya kalmışız, ilk 8'de garanti ama bu bizim için yeterli değil, en azından final four şart:))

yıllardan beri gerçek hayatta final four'a kalamıyoruz, en azından burda kalalım be abi:)

Sheed dedi ki...

anıl, radenovic'i bogdanovic yerine falan yazdın galiba.. yalnız big sofo'nun fotoğrafı süpermiş :)

X dedi ki...

Açık ara Massey !

Beercholic dedi ki...

Massey ve tabii ki Sofoklis :) ama oy tabii ki bizim çocuklara..

saLsa dedi ki...

@ Sheed

Yaşlanıyorum, ne yüzüme vuruyorsun. :)

Lord Ricko Joel dedi ki...

bizim çocuklara ben de oy vermek istiyorum fakat oylamada onları tikliyorum ve hiçbişey olmuyor! sol taraftan da birini seçiyorum yine olmuyor! bu iş nasıl oluyor ?
selamlar