16 Temmuz 2009 Perşembe

Fatih Solak da Kepez'de

Kepez adına sezonun 10. yeni transferi Fatih Solak oldu. Geçen seneyi bu yılki Kepez'e benzer bir şekilde sezona giren Aliağa'da geçirmişti, bu yıl Kepez'e geldi. 5 numarada Stanojevic'le beraber takılırlar tatlı tatlı. Bu transferle birlikte Nedim Dal için de ufak çaplı bir turistik gezi halini aldı Kepez bence. Asıl ağır basan yanı olan abiliği ile takımı derleyip toparlar artık. Zaten Fatih Solak sürpriz oldu onlar için, yoktu ilk etapta plan program dahilinde. Baya derin rotasyonlu bir takım kuruyor yalnız Halil hoca. Kafamda Play-Off yapacak takımlardan biri olarak yazmıştım Kepez'i, şimdi hafif hafif ilk 6'ya hatta 5'e göz kırpıyor gibiler. Tabii tüm bunları geçen yılki Aliağa'nın durumuna düşmeyeceklerini varsayarak yapıyorum. :) Ama sanmıyorum ki o duruma düşsünler. Şu Antalya & Kayseri davasında ortaya çıkan iktidar - muhalefet sidik yarışı hafiften -yoksa derinden mi demeliydim- Antalya BŞB & Kepez arasında da var zira.

3 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

mustafa abi kepeze ailevi nedenlerden gitmemis itü ile anlasmis

caner dedi ki...

hayırlı olsn fatih abi için ben ya banvit ya telekom a gitceğini biliyordum ama iyi olmştur kendisi içinde. resimde çok guzel bu arada fatih abinin yanık sesini bilmiyen yoktur. xD

Erinc Atilla dedi ki...

500bin lira istiyor diye bisiler gelmisti kulagima diger takimlardan (banvit ve besiktas)...eger kepez 500bin lira vermisse fatih'e oturup bazi seyleri derinlemesine analiz etmemiz gerekir...gecen sene uc otuz fazla para almak ugruna kac hafta elektriksiz ve dogalgazsiz evde kaldi fatih solak aliaga'da...bakalim bu sene kepez'de basina neler gelecek...kepez'in para kaynaginin incelenmesi gerekmiyor mu ?? maliye bakanligi ???