27 Temmuz 2009 Pazartesi

Pazartesi Gündemi

Hüseyin Beşok nihayet Telekom'la anlaştığını söylemiş, mutlu bir gün olsa gerek Telekom'lu yöneticiler adına. O kadar uğraştılar en nihayetinde. Geçen Cuma kullislere düşen ama benim pek de anlam veremediğim Caner Topaloğlu & G.Saray Cafe Crown evlliliği de gerçekleşmiş. G.Saray niye aldı, Banvit niye sattı, iki soru da cevap bekliyor bende. Günün son transferi ise Bornova'dan. Yerli kalmadı piyasada, ligde tutunmak istiyorlarsa sağlam yabancılar almaları lazım demiştim. İlk transfer gerçeklşmiş. 25 yaşında Karadağ'lı guard Ivan Koljevic'i almışlar. Biraz daha bekleyelim bakalım, diğer 3 Amerikalı kim olacak diye. Ona göre erken bir tahmin yaparız belki de onlar için. Beni soracak olursanız, iyiyim, bomba gibiyim. Resimden anlaşılmıyor mu?

7 Yorum Yapılmış:

hayattan kısa kareler dedi ki...

İlave transfer haberi: Marcus Green İtalyaya geri döndü

Yiğit Gökçehan Koçoğlu dedi ki...

Haberden çok resme takıldım abi, maşallah eğleniyorsun =)

keymark9 dedi ki...

kuşadası aqualand?

MixBasket dedi ki...

Anıl, Travor Harvey Suudi Arabistan'da oynayacakmış seneye :) Öyle dedi.

sabonis dedi ki...

Arkadaşım bize ne senin tatilinden ha? Söyler misin? Bize ne?

=) iyi tatiller diliyorum. TBL bana emanet dicem de büyük yalan olacak hehe.

Fanatik Basket dedi ki...

oyak renalut unlv mezunu 1985 doğumlu, 1.83cm boyundaki amerikalı oyun kurucu wink adams'ı transfer etti.

BaHa dedi ki...

Oyak Wink Adamsı almış sen tatil yapıyorsun :)

NCAA istatistikleri Alex Gordondan iyi :)