26 Ağustos 2009 Çarşamba

Çetin Yılmaz Kepez'i Kabul Etmemiş

Kepez cephesinde işler karışıyor biraz daha. Halil Üner'in istifasından sonra takımın başına gelmesine kesin gözüyle bakılan Çetin Yılmaz 'Kepez Belediye Spor Kulübü'nün değerli başkanı Erkin Demir'in şahsıma yaptığı koçluk teklifini kabul etmeme kararı aldım. Bu kararımda para kesinlikle sözkonusu olmamıştır. Sadece çalışma prensipleri ile ilgili uyuşma sağlanmadığını düşündüm. Yeni sezonda Kepez takımına iyi şanslar diliyorum' açıklamasıyla Kepez'in teklifini reddettiğini açıklamış. Neden biraz içi boş gibi geldi bana. Neler oluyor, neler olacak, bekleyip görmek lazım. Megabasket'te Hasan Özmeriç ismi verilmiş Kepez için. Bakalım bakalım.

13 Yorum Yapılmış:

dejavu dedi ki...

Hızlı bir geri dönüş..

..R..

Youla dedi ki...

Hasan Ozmericin kisitli kadrolarla yaptiklari gozonune alindiginda Kepeze cok iyi bir basketbol oynatacagini dusunuyorum. B milli takim yardimci antrenoru olarak su anda cinde turnuvaya katiliyorlar. Ne demisler ilim cinde bile olsa gidip bulun. :)

Adsız dedi ki...

bana manidar geldi

Adsız dedi ki...

hasan özmeriçin coachingi kepezi kaldirmaz tbl ne yapmiski kepezin tecrübeli bir koçla antlasmasi gerekir

Adsız dedi ki...

ne alaka youla

Adsız dedi ki...

@Adsiz
Hasan ozmeric TBL de ne yapmis diyorsan sana birsey diyemem. Yere goge sigdiramadiginiz halil unerden daha seviyeli ve ilkeli basketbol oynatmistir.tecrube nedir sizce?
Kepez kimi getirecek Davit blattimi?Aydin Orsumu?1 ay sonra ligler baslayacak, piyasadaki bostaki coachlar icinde en makulu hasan ozmerictir

Adsız dedi ki...

niye hasan özmeriçin menejerimisin kardeşimisin nedir bu dayatma anlamadım önce karşıyaka için sonra kepez ordaki Mehmet Bitim ne yapıcak?Mehmet Bitimle kepez devam edecektir merak etme yukardaki saydığın isimlerde ülkemizin heryerinde çalışabilecek insanlardır.Böyle abartarak yorum katmak bana göre yanlış Hasan Bey'in 40 Fırın ekmek yemesi lazım

Adsız dedi ki...

sen zaten mehmet bitimle hasan özmeriçi karşılaştırıyosan bence hiç başka yazıda yazma basketbolla olmayan ilginide bırak hasan özmeriç kıstılı kadrolarla ilk önce kolej takımını 1. lige çıkarmış ardından da ilk senesinde kolej takımını lig altıncısı ardındanda lig 9. su(son hafta playofu kacırmıstır) yapmıs suanda b milli takım yardımcı antrenörüdür ...kepez teklifini kabul etmeyen çetin yılmaz beykozun antrenörüyken (4 milyon dolar bütçe) kolej takımıyla(800 bin dolar) 2 mactada galip gelmiş o sene beykoz düşerken kolej son anda playoffu kacırmıstır gayet ilkeli we hakedene de hakkını weren bi antrenördür bunu basketbol camiasında onla çalısan herkezede sorabilirsin.. o yüzden bence hasan özmeriç suanda genc nesil antrenörler arasında ahmet çakıyla beraber bu ligde ki en düzgün we takım çalıstırması gereken kişidir...

Adsız dedi ki...

Qadsız Tamam var bir akrabalığın haklısın bir daha yazmam seni basketbol duayeni:))))

Adsız dedi ki...

@adsiz :)
Valla ben kimsenin menejeri degilimde basketbolla az cok ilgilenen biriyim. Diger adsiz arkadasim hasan ozmerici yazmiz iste son 3 yilda cikis gosteren basketbol camiasinda
Yaptiklari az cok bilinen 1-2 kocdan birisi.
Mehmet bitimle kiyaslamakta yanlis olur bana gore, kendisinin 1.ligde head koclugu olmamasi bir handikap iyi bir kocda olabilir ama baskegbol ekip isi, belki beraber calisirlar ama yok illede yabanci koc diyorsaniz bilemem.

Adsız dedi ki...

akraba olmak deil basketboldan anlamak we takip etmek yeterli...

Adsız dedi ki...

tab baldwin gelmiş

kobe dedi ki...

peki simdi akbabalar kimler oluyor?