24 Ağustos 2009 Pazartesi

Halil Üner Bıraktı (İşte Yazılı Açıklaması)

Geçtiğimiz sezon ligin 10. haftasında galibiyeti yokken aldığım ve yüzde yüz küme düşer denilen takımı kümede tutmakla beraber Kepez ilçesini basketbol merkezi haline getirmek için yaptığım çalışmaların sonuç vereceğini görüp mutlu oldum. Sayın Belediye Başkanı Hakan Tütüncü'nün vizyonunun benimle aynı olması sonucunda Kepez ilçesinde gençleri kötü alışkanlıklardan koruma düşüncesiyle basketbolu lokomotif yaptık. Bu amaçla ligde en az ilk 4'e girecek belki de daha yukarıyı hayal edecek bir takım kurduk. Bu arada bir imza yetkisi nedeniyle girdiğim sıkıntı sürecinde özellikle meslektaşlarımın (İsimlerini zamanla açıklayacağım) hiçbir ahlaka sığmayan ve benim yanımda olmaları gerekirken akbaba gibi daha ilk günden benim yerime geçme çabaları beni derinden etkiledi. Kulübümün de bu süreçte bu şahıslarla görüşmesi bence antrenör arkadaşların meslek ahlakı olmamasından kaynaklanmaktadır. Bu dönemde basketbol camiasında ve dost çevremde ne kadar sevildiğimi görmek beni ayrıca mutlu etti. Başta Federasyon Başkanı Turgay Demirel olmak üzere sıkıntı çektiğim dönemlerde bana destek olan gerçek dostlarıma teşekkür ederim. Ben basketbol antrenörlüğünü gönülden yapmaktayım. Çok yaralandığım bu dönemden dolayı kulübümün başında faydalı olamayacağıma inanmaktayım. Kepez halkının basketbol çerçevesinde mutluluğu hak ettiğini düşünüyorum. Orada bulunduğum sürece bana sevgi ve destek veren bütün basketbolseverlere teşekkür eder başarılı bir sezon dilerim.

Halil Üner

14 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

boyle isine son verilen her antrenorun ben biraktim rolune soyunmasini dogru bulmuyorum.

Fanatik Basket dedi ki...

halil üner'e yapılan büyük vefasızlıktır. o olmasaydı bugün 2.ligde hangi gruptayız hesabı yapıyor olacaklardı. -ki öyle olmasa bile, zor zamanında antrenörlerine sahip çıkmaları gerekirdi.

takımın başına çetin yılmaz'ı getirirseler, bu sezonun en büyük fiyaskosu kepez olur ve lig sonunda muhtemelen küme düşerler. (demedi demeyin:)

takımın başına çetin yılmaz'dan daha iyi bi hoca getirseler de, yeni hoca halil üner'in kurduğu kadroyla ancak play-off yapabilir, harcadıkları para da yanlarına kar kalır.

Adsız dedi ki...

E buyrun şimdi açıklasın o isimleri de herkes bilsin, değil mi?

Adsız dedi ki...

HALİL HOCA EN DOĞRUSUNU YAPTI.BU SUREÇTE KENDİSİNE DESTEK OLMAYAN AKSİNE KUYUSUNU KAZAN KLÜP YÖNETİMİ VE LEŞ KARGALASI MESLEKTAŞLARINA EN İYİ CEVABI VERDİ.LİGİN EN YARATICI DAHA DOGRUSU ''SAPKADAN TAVŞAN ÇIKARAN'' HOCASINI KAÇIRDIĞIMIZ İÇİN ANTALYA BASKETBOLU ADINA ÇOK ÜZÜLÜYORUM. HER ŞEY İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER HALİL HOCA

Adsız dedi ki...

Ya kimlermis cok merak ettim bu akbabalar:)))

Adsız dedi ki...

1-ÇETİN YILMAZ
2-DOĞAN HAKYEMEZ

kobe dedi ki...

arkadaslar bende halil hocanin ayrilmasina cok uzuldum. Ancak boyle durumlar gercekten kluplerin adina leke gelmemesi icin onemli. cetin yilmaz diye soylentiler var bence iyi bi aday internetten biraz arastirma firsati buldum .3lig sampiyonlugu,2 turkiye kupasi,2 cumhurbaskanligi,3 turkiye finali , 2 avrupada ceyrek final,2001 yilinda avrupa 2.ligi 12 dev adamla, tuborg kume duser dedikleri donemde playoff potasina sokmus bence son beykoz daki 1 tane basarisiz alti ay icin bu kadar senelik basarilari gozden gelemeyiz.Ayrica eger haksizlik yapildiysa en buyugu zamaninda aydin ors e yapilmistir. 100.yilinda efes 4-0 yen ondan sonra getir tanjevici.

dejavu dedi ki...

Saldır Çetin Yılmaz..

Adsız dedi ki...

Kepez Kulübü de her duruma karşı hazırlıklı olmak zorundaydı, bu da göz ardı edilmesin. Tabi bu kadar açıklamadan bilemiyoruz, kulüp çağırmadan mı diğer koçlar sinyal göndermiş, yoksa kulübün bir durum yoklama teşebbüsü mü olmuş. Adli durum her neyse sezonun ortasında tekrar problemin hortlama durumu olabilir miymiş? Bunları bilmeden o haksız bu haksız, akbaba koçlar demek için erken bence. Benim tahminim kulüp herhangi bir kötü duruma karşı tedbirini almaya başlamış, bunda Halil Üner'in kulübe kızma hakkı yok kendi düştüğü durum için. Yok sadece koçlaraysa sitemi, o görüşmelerin de (varsa) kulüp talebi üzerine mi yoksa hakikaten akbaba misali mi olduğunu bilmek lazım ki biz de oyorum yazabilelim.

saLsa dedi ki...

@ Adsız

Kesinlikle seninle aynı fikirdeyim. Ben de şahsen bilmiyorum şu anda kulüp mü yokladı, yoksa koçlar mı yokladı. O yüzden herhangi bir ithamda bulunamayız kimseye. Halil hoca böyle bir basın açıklaması ile tüm Türkiye'ye durumu kendi açısından duyurdu. Biraz beklemek ve olayların seyrini, yapılacak açıklamaları görmek lazım. Tekrardan teşekkürler bu pozitif yaklaşım içeren yorumun için.

Bu arada bir çok yorumu da yine yayınlamadım, gayet küfürlü, gayet hakaret içeren, hatta hatta haklarında dava açılmasını sağlayabilecek türden yorumlar yazan arkadaşlar biraz daha dikkatli olurlarsa sevinirim.

saLsa

Adsız dedi ki...

farkli bir ligmi izledik? Ne tavsani ne sapkasi Fitchle saundersi al ligde kalma oylemi? Buna ragmen yabancisiz CasaTede yenilmedimi? Ahmet kandemirin kiyagiyla da mersinde mersini yenip ligde kalmadimi?
Cevresindekileri akbaba olarak niteliyor o kisilerde kendi jenerasyonu iste "pek bilenler" cetin yilmaz dogan hakyemez... Hicbir yeni jenerasyon koc bunlarin sularina girmez bile. Kendisi de zamaninda bu genc koclarin kuyusunu kazmaya calismadi mi? Posta guvercinleri ucurmadimi sanki?

Adsız dedi ki...

eden bulur çalma kapıyı çalarlar kapını ben daha ne diyeyim Halil Hoca sana!!! yaptığın kumpaslar komplo olarak geri döndü sana işte::((Antrenörlüğü hobi olarak görüp boyundan büyük işlere kalkışırsan herkesi zan altında bırakırsın yaptığın açıklamalarla umarım bundan sonra mesleğine amatörce yaklaşmassın!!Salsa konuyla ilgili yorumunu bekliyorum şayet yine yorumsuz bırakacaksan bir taraflar kırılmasın diye bişey diyemem??GÖKHAN

Basketbolu Seven Adam dedi ki...

Halil Uner'in basarili bir antrenor olmasi, yaptigi yanlislari (yanlis bir insan olmasini) hakli cikarmaz...

Ben, o isimleri aciklamaya cesaret edecegini dusunmuyorum..
birazcik akli varsa, bu konuyu kapatir cunku saldirdikca dibe batacaktir...

Adsız dedi ki...

ben antalya basketbolo camiasını yakından takip ediorum. ligin ikinci yarısında başa geçmiştir halil üner. we daha ilk geldiği hafta barıs güney,fitch,sunders'ı takıma getirmiştir. eğer ki yönetim ona destek olmasaydı halil üner bu oyuncularun hiç birini alamazdı ve haliyle küme düşerlerdi. halil hocann çok mücadeleci oldugundan dem vuran arkadaslar ben size bir örnek wereyim;çok önemli bir maçta-ki bu maç kendi sahalarındaydı- çok büyük b,r farkla geri düştüler. oyuncular canla basla mücadele ederken,bütün saha ayakta maç izlerken,bench yerinde oturamazken,halil üner bacak bacak üstüne atıp havalara bakmıstır. bitsede gitsek diye. yanlıs yönettiği,oyun içindeki sıcak oyunv-cuyu kenara aldığı için çok fazla eleştiri almıstır. kurdugu komplolar,cevirdiği dolaplar bunların sonu gelmeliydi. camıann yapamadıgını kendi yaptı. ee ne diyelim her koyun kendi bacağından asılır.