27 Ağustos 2009 Perşembe

Konuşan Fotolar #3

Soner Şentürk: -------
Polat Kocaoğlu: -------

Foto bizden, konuşturması sizden.

10 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

soner : Abi Bi Ürün Var Saçlarının Çıkmasını Sağlıo Bak Almalısın Ondan Kesinlikle.

Polat : Tamam Sonercim Kesin alıcam.Uzar şu saçlar İnş .

Adsız dedi ki...

Soner: Bakırköy tarafında su kesinti olacak diyolar, haberin var mı?

Polat: Gece 12 den beri yok sular, İSKİ çalışma yapıyomuş, yüzümü bile yıkamadan çıktım evden, hale bak.

bugrauzar24 dedi ki...

Soner Şentürk:Baba hep basket nereye kadar nerde kalmıştık.Ses veriyorum elveda meyhaneciii...!!!

Polat Kocaoğlu:Koç şu Soner'i bench e al artık ya.

Adsız dedi ki...

soner;polat abi maasşlar bu ayda yatmayacakmıs duydunmu?2nci ay aldu bu ayla beraber..

polat;ya hic sorma soner baksana halıme bi sac sakala vercek 10 tl yok tras olamadım bu ayda

Adsız dedi ki...

soner-ya polat abi bu erdem turetken cok konusuyo bana ya pas ver diye veriyoruz da ne oluyo ki...cember dovuyo durmadan soksa gam yemem.

polat-ya sorma soner benım pozisyonlarıda engelliyo kepeze transfer olsada kurtulsak...

Adsız dedi ki...

soner_ polat abi duydunmu erdem turetken kia sorento almis 100 milyara hemde kredi cekmeden..

polat_ne diyosun ya babus.3 aydır maas alamıyoruz nasıl aldı acaba.yalan soyluyodur krediyle almıstır kesin

bunu duyan erdem heeehhh ne kredisi ya polat 100 milyar ya heeeh paramı ya benim icin..

Adsız dedi ki...

soner: abi, şu arkadaki tıfıl 10 numarayı tanıyor musun, bizim kadroda mıydı, hiç antrenmanda görmedim ben onu

polat: şşşşt, çaktırma, 12. adam yoktu, öğrencilerden birine formayı verdik, bençte otursun dedik, koçun da oynatacağı tuttu, gözlemci rapora yazmasa bari...

Adsız dedi ki...

soner: polat abi erdem türetken bi de atasehirden tam 350 milyara ev almıs hem deeeeeeee kredisizzzzzz polat:oohhhhhh olm soner erdem abin sana bunları anlatırken camları actın mı hehehe

Maximus dedi ki...

Soner: abi bi mendil alır mısın?

Polat: la olum deget zaten yeni çıkmışım işten. Hem daha bugün aldık senden.

# 21 dedi ki...

Soner : - Abi anca vir vir konusuyorsun dil firinci kuregi gibi maasallah 100 kere dedik sana su orta mesafe sutlari bir adim onden at olmezsin o da ikilik bu da ikilik yahu ! Vallahi adami bezdirdin anca vir vir hakeme konusuyorsun atmaya gelince mortingen strasse


Polat : Lan olum bi git yildirdin beni ya ...