30 Ağustos 2009 Pazar

Konuşan Fotolar #4

Adem Ören: -------
Nedim Yücel: -------

Foto bizden, konuşturması sizden.

5 Yorum Yapılmış:

# 21 dedi ki...

Adem : - Biraz zor alirsin o ribaundu...

Nedim : Nihahaha goreceeezzz bakalimmmm ...

Adem : - Alirsan seni salsabaskette reklam ettirmekle kalmaz o postu da babana okuttururum.

Nedim : - Aliyor gibi yapacagim caktirmadan cekersin.

Adem : - Ha soyleee ...

Adsız dedi ki...

adem;nedim ya tatile gelirmisin benle hem reklamın olur baba...
nedim;ya hakkaten oneydi öyle adem gecen sene en cok tıklanan haber olmustun turkbasket.com da.
adem oren tatilde.

Adsız dedi ki...

Nedim: Adem'ciğim görüyor musun, senin yetiştiğin kulübün forması benim üzerimde.

Adem: Abi, o forma üzerimdeyken bu fizik yoktu bende, olsaydı o forma ile tanırdı herkes beni de, olsun, o arma hep kalbimde...

Adsız dedi ki...

Adem: Fethiye'de denize düşenler olmuş haberin var mı?

Nedim: Duydum bende...

Adsız dedi ki...

Adem Ören:Aga bıktım artık bu Adem ÖrenBayan esprisinden...

Nedim Yücel:Aslında pas verseler ribaunt alırım ben...

Adem Ören:!+^++%?!'?%+^'

Nedim Yücel:Olum en son hava atışında topun rüzgarı değdi lan...