18 Eylül 2009 Cuma

Altay Özurgancı Konusu

Dün İTÜ - Oyak Renault maçında gördüğüm -benim için- sürpriz isim Altay Özurgancı idi. F.Bahçe Ülker ile anlaştığını 2 sapasağlam kaynaktan aldığım, hatta transferini G.Saray'lı birkaç arkadaşımdan da doğrulattığım Altay meğerse takımsızmış. Hani yediğim gole mi yanayım, ne olduğunu anlamaya mı çalışayım diyerekten gittim yanına. Hayli dertliydi, moral olarak da kötüydü.

G.Saray sezon başında sözleşme önermiş, menajeri (Tolga Tuğsavul) beklemesini söylemiş, o da beklemiş. O sıralarda tahminen bu F.Bahçe Ülker haberi salındı ortaya, ki dediğim gibi sağlamlığını tartışmayacağım 2 kaynaktan aldım bu haberi. Ama belli ki onlar da tufaya getirilmişler. Neyse, günler geçmiş etmiş ama Altay hala bekliyor. G.Saray tekliften vazgeçiyor ve oyuncu ortada kalıyor. 1.5 ay boyunca idman yok bir şey yok, şimdi 2 haftadır İTÜ tarafından deneniyormuş. Pek keyfi yok gibiydi. İTÜ cephesiyle konuştum, para bulursak alacağız yoksa alamayacağız dediler. Böyle de bir durum işte. Oyuncu boşta, hayırlısı olur inşallah onun adına.

Salsabasket özel haberidir.

4 Yorum Yapılmış:

saLsa dedi ki...

Kutay yazdığın yorumu sildim yanlışlıkla, bir daha yazabilir misin..

saLsa

kutay dedi ki...

uzun yazmıstım üşendim şimdi, özet geceyim=)
altay fazla oynamadı o nedenle basketbolu hakkında çok fıkır sahıbı değilim. ama karakter olarak kanım kaynamıstı ıkı sezondur. atılan basketlere sevınmesi, oynayan abılerıne saygısı, sırasını beklıyor olması.. oynamasa bile takım içinde olması gereken önemli elemanlardan biriydi.
ama eğer gs kulübü size teklıf sunuyorsa, siz onu kabul etmek (veya ret etmek) zorundasınız, hele genç bır sporcuysanız bekletme lüksünüz yok. o nedenle teklifin geri çekilmesi doğru bir karardır.
o nedenle altay'a bundan sonraki karıyerınde basarılar dılıyorum. bundan sonra da menajerini
değiştirir herhalde.

bu da ilk yorumdan daha uzun oldu=)

Adsız dedi ki...

Menajeri Tolga Tugsavul olanın burnu b... cıkmaz

X dedi ki...

Salsa söylemiştik Altay ın durumu belli değil diye :)

Süre bulursa bir yerlere gelebilir. Umarım hakkettiğini bulur Altay kardeşim.