25 Eylül 2009 Cuma

Antalya BŞB: 71 - Trabzonspor: 53

Antalya Turnuvası'nda ilk günü yenilgiyle kapayan Antalya BŞB, turnuvaya katılan tek TB2L takımı Trabzonspor'u 71-53 ile geçerek turnuvadaki ilk galibiyetini aldı. Üçüncü çeyreğin tamamında rakibine sadece 8 sayı üretme şansı veren Altar Tunçkol'un öğrencileri maçı da bu çeyrekte kopardılar. Bir de blogda birisi Fırat Aydemir'i sormuştu bana, Trabzon'da kendisi. Bugün oynadı. Yeri gelmişken söyleyeyim, ben Trabzon'un bu yıl TBL biletini kapacağına inanıyorum, çok güzel kadro kurdular.

Antalya BŞB (71): Brian Greene 10 (7 ribaund, 2 asits), D.J.Thompson 16 (5 ribaund, 4 asits), Serkan İnan 5 (2 ribaund), Hakan Erol 4 (1 ribaund, 1 asist), Reed Aaron Jackson 9 (7 ribaund, 4 asist), Can Özbek 2, Caner Şentürk 7 (1 ribaund, 2 asist), Mohammed Kone 7 (3 ribaund), Oktay Yılmaz 5 (1 ribaund), Umut Yenice 6 (1 ribaund)

Trabzonspor (53): İlker Türel 4 (1 asist), Volkan İncekara (1 ribaund), Fırat Aydemir 8 (5 ribaund, 2 asist), Gökhan Orçun Tunca 6 (3 ribaund), Hadi Özdemir (1 ribaund), Melih Kabakçı 5 (3 ribaund), Serhat Büker (2 ribaund, 1 asist), Erdal Albayrak 3 (1 asist), Eddy Douglas Fobbs 6 (5 ribaund), Caner Öner 14 (9 ribaund), Kerem Öztoprak 2 (1 ribaund), Hakan Yapar 5 (2 ribaund)

3 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

can gün özbekde iş var.. 92li ama bu çıktı ilk oyuna girişinde iyi oynadı sonrandan girdiğinde biras bocaladı ama olsun zamanla düzelicek inşallah..
92 205 boyunda fiziğide fena değil

Adsız dedi ki...

bir antalyalı olarak maci seyrettim cok ıyı mudafa yaptı antalya belediyesi ama asıl soylemek ıstedım trabzonspor oyuncusu olan fırat aydemırın centilmenlık dısı hareketlerı ve dısıplınsızlıgı oldu...cok terbıyesız buldum kendısını.

Legend dedi ki...

aslanım ilker beee
bordo mavi forma yakışmış
başarılar diliyorum.
selçuk , trabzon elele beko BL'ne
Legend..