18 Eylül 2009 Cuma

Efes Pilsen: 86 - Lottomatica Roma: 89

Efes Pilsen Siena'dan sonra Roma'ya da kaybetmiş. Son çeyreğe 71-63 önde girseler de maç sonunda sahadan 89-86 yenik ayrılmaya engel olamamışlar. Efes'te skor bazında öne çıkanlar: Thornton 23, Smith 18, Shumpert 17, Rakocevic 12, Kaya 9, Santiago 7 şeklindeyken, evsahibi Roma'da Jaaber 16, Touré 15, Datome 13, Hutson 12 sayı ile oynamışlar. Sıradaki karşılaşma yarın (Cumartesi) akşam 22:00'de bir kez daha Montepaschi Siena ile.

3 Yorum Yapılmış:

HotSauce21 dedi ki...

bu maç,iftardan sonra mı oynanmış?
ibrahim jaaber oynuoda...

kobe dedi ki...

efes pilsen bu sene cok guclu bi kadro kurdu sampiyonlugun en buyuk adayi

Andy dedi ki...

Efes'in yeni transferi Sloven Nachbar'dan beklentim büyüktü. Fakat bizim macta gördümki stresli anlarda eli titreyen bir oyuncu. Fener final serisinin kırılma anlarında ben olsam topu emanet etmezdim. Hani Charles Smith gibi küçük maçların büyük oyuncusu diyecem fakat onu da diyemiyorum. Kaldı ki Charles Smith gibi atletik özelliklerinden dolayı savunma yapmak istese de yapabilecek gib görünmüyor. Mesela bir Solomon'u bir Kinsley'i tutamaz gerekirse. Efes'i sınıf atlattıracak oyuncu gibi gelmedi bana. Hayırlısı olsun Efes'imiz için...