17 Eylül 2009 Perşembe

Günün Sonuçları (17.09.2009)

Ludwigsburg: 77 - Beşiktaş Cola Turka: 73
Pınar Karşıyaka: 79 - Aliağa Petkim: 58
G.Saray Cafe Crown: 93 - Erdemir: 81
Bornova Belediyes: 94 - Mersin BŞB: 85
İTÜ: 70 - Oyak Renault: 65

İTÜ - Oyak Renault hazırlık maçındaydım, diğer 4 maçı bundan önceki günlerde olduğu gibi livescore üzerinden detaylı takip edemedim. Şimdilik sadece skorları vermiş olalım. Gece istatistiksel detaylar yakalayabillirsek paylaşırız bir postta.

3 Yorum Yapılmış:

cannksk dedi ki...

Mersin maça 18-0 ya da 16-0 başlamış. Evet Bornoca değil MErsin :)

Adsız dedi ki...

gs çok iyi takım oldu. final gelebilir bu sene. efesle bjknın yoluna taş koyacak bi takım varsa o takım GALATASARAYDIR. böyle bilinsin.

HotSauce21 dedi ki...

adsız,bu yazdığına kendinde inandın mı çok merak ediyorum?

efesle beşiktaş'ın yoluna taş koyacak demişsinki bu kıyaslamada saçma olmuş.fenerbahçeyle efes'in yanına ligdeki diğer kadroların yaklaşması oldukça olasılık dışı bana göre. bahsi geçen diğer takımların 3. olma konusunda ancak çabaları olabilir.

galatasaray cemal nalga'ya emanet ettiği pivot pozisyonuyla 3. sıra içinde pek umutlu değildir bana göre.