24 Eylül 2009 Perşembe

McCalebb Mersin'e

Bo McCalebb'in Mersin'e dönme ihtimalini Facebook hesabı üzerinden öğrenmiştik, dün kendisiyle konuştuk, büyük olasılıkla Mersin'de oynayacağını belirtti. Bu bağlamda hemen biraz beyin jimnastiği yapıyorum, Litvanyalı guard Jarutis'in yetersiz kaldığı (ki yetersiz kalacağı çok açıktı) ve bunun üstüne bu hamlenin yapıldığını (sonuçta Bo'ya teklif gitmiş) bulabiliyorum. Ama iş bu kadarla kalamıyor tabii. Şu anda Mersin kadrosunda 3 Amerikalı oyuncu var ve Jarutis - McCalebb değişikliğinin yapılabilmesi için o 3 Amerikalıdan da birinin gitmesi gerekiyor. Peki bu piyango kime vurur? Frahm olmayacağı çok net. Adam takımın birinci skoreri konumunda. Bu yüzden ya Baron olacak ya da Cousin. Yani ya kısa olacak, ya uzun. Bana kalırsa Cousin gider, ya da ben olsam öyle tercih ederdim diyeyim. Baron gibi bir oyuncuyu Bosman pazarında bulamazsınız belki ama Cousin tarzı bir uzunu çekip çıkartabilirsiniz. Her ne kadar sağlam referanslarla gelmiş olsa da, benim tercihim Baron olurdu. Hem eldeki Asım Pars, Nedim Yücel, Onur Aydın ve hatta geçen yıl bolca 4 numaraya kayan İnanç Koç'lu uzun rotasyonu da cabası.

2 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

cannksk göreve cousin kskye :)

Adsız dedi ki...

Marcus cousini göderirsin dedin ama ben colegge basketbolunu takip ediyorum ve marcus cousin orda gercekten müthis bir oyuncuydu adam hücumda atletik özeleiyle ve cok iyi orta mesafe sut lariyla cok faydali bir hucümcu!! savunma yönündedeyse rakip in önünü cok iyi kapatiyor ve atis atmasini birakmiyor ve müthis blok özelliyide var!!