29 Ekim 2009 Perşembe

Aragones & Tanjevic

Dün net bir şekilde karar verdim ki, Aragones'li dönemden hiçbir farkı kalmadı Tanjevic'li F.Bahçe Ülker'in. Takımda suratı gülen adam az, herkes sanki bir zorunluluktan ötürü işini yapıyor gibi, sevgi yok, en önemlisi saygı da yok. Nasıl ki futbolcular Aragones'i sabote ediyorlardı ve bir an önce gitsin diye başkanın iki dudağının arasına bakıyorlardı, Tanjevic için de durum o şu anda. Aziz Yıldırım ne düşünüyor bilemiyorum ama ben tam da böyle düşünüyorum. Ne eksik ne fazla. Vakti geldi ayrılığın ne yapsak boş durumu yani.

14 Yorum Yapılmış:

onur dedi ki...

Valla GS taraftarıyım; sonuçta FB-Ülker koçu kim olacak beni zerre ilgilendirmiyor ama takımdan kovulması milli takımdaki pozisyonuna da son verecekse af buyrun bir an önce ittirsin gitsin. FB-Ülker'in başına Ettore Messina gelse, üst üste 5 yıl şampiyon olsalar da gam yemem Tanjeviç milli takımı bıraktıktan sonra...

Adsız dedi ki...

%1 milyon haklısın, bitsin artık bu hesapsız saltanat.darısı ulusal takımıza

tarski dedi ki...

Ben bu takimin tanjevic'in istegi ile kuruldugunu pek sanmiyorum. O da napalim, benim takimim degil zaten yapariz bir seyler olmazsa da olmaz diyor gibi geliyor. Tabii bunlar varsayim ama benim hissettigim bu. Keske 2005'te beni kimse kararimdan donduremez dediginde istifani geri almasaydin Tanjevic. Hem sen efsane olarak kalirdin, hem biz bundan belki bir ders cikarirdik.

p.s. Bir de Enes donuyor deniyordu, bir gelisme var mi?

scragnoth dedi ki...

yeni yapılanma ile birlikte gider umarım. bence kendisinde fazla bile ısrar edildi.

Adsız dedi ki...

Fransa ligindeki takımlar kriz etkilemiş durumda.Fb,Asvel den maddi açıdan kim bilir kaç katı bütçeyle çıktı maçı.Fb nin rahat alabileceği maç olmalıydı.Asvel neredeyse az kalsın kazanıyordu.Bu arada Tanjevic savunma yapmayı seven bir hoca.Fb nin savunması bu kadar kötü olabilir mi ?

Ligin en zayıf takımını yendi.Kinsey olmasa mağlubiyet kaçınılmazdı.

Mete Doğruer dedi ki...

Salsa benzetmen çok yerinde, Red Auerbach de eski kafa bir adamdı aragones ve tanjevic gibi ama en azından bir dynasty yaratabilmişti, Aydın Örs gerçekten büyük bir fırsattı bir Fener dynasty yaratmak için ama USLU bir operasyonla işine son verildi


Bonzo, sana katılıyorum, oyuncuların suratları çok şeyi anlatıyor. Bir sıkıntı olduğu kesin. 2008'deki lig şampiyonluğuda yanılttı insanları. Ulusal takımımızdaki uygulamaları hadi turnuvadan turnuvaya bir araya gelen bir ekip için olumlu hava yaratma şansı varken (bakınız 2006 dünya şampiyonası ve 2009 avrupa şampiyonası ilk dönemi), Tanjevic le koca bir sezon geçiren oyuncuların psikolojileri pek iyi durumda olmuyor. Tabii bunlar görünen kısımlar ile ilgili yorumlarımız.



Bazı söylentilere göre Tanjevic, Turgay Demirel'in FIBA başkanı adaylığı için lobi faaliyetlerinde bulunacağı için hem Milli Takım'da hem de Fenerbahçe'de kalabiliyor. Yani adamın elinde sağlam kart var.

Doğruluğu tartışılır tabii adı üzerinde söylenti, sonuçta geçen seneki şampiyonluk hakem hataları ve doping skandalından çok Tanjevic'in yetersizliğinden gitti. Oktay Mahmudi ismi geçtiği zaman çok umutlanmıştık, umarım hayırlısı olur 2010 için de geç değil, yakın zamanda atanacak bir koç takıma eski kolej havasını getirebilir. Milli takım ve Fenerbahçe koçları da umarım ayrı kişiler olur böylece gereksiz dedikoduların da önü kesilmiş olur.

Maximus dedi ki...

gimez hocam gitmez. Aragones gibi yüksek tazminatı vardır. Al birini vur ötekine

Adsız dedi ki...

Haris Mujezinovic => Darüşşafaka

Adsız dedi ki...

Tanjevic,Türk Milli takımımızın ve Fenerbahçe Ülker'in başında olduğu sürece henüz parlama yapamamış ve yeterince kendini gösterememiş Türk oyuncularımızın bi yerlere gelmesi çok zor.Dün sadece Tanjevic'in gönderilmesi dileğiyle Fenerbahçe'nin yenilmesini istedim ki bence Asvel Fenerbahçeden kat kat kötü bi takımdı.Artık bu adamın gitmesi ve basketbolumuzun vizyon olarak gelişmesi gerekiyor.Hep Tanjevicin tuttuğu oyuncularla nereye kadar gider bu Fenerbahçe ve Milli takım bilemiyorum.

Adsız dedi ki...

Her ne kadar "Tanjevic gitsin, Daum gitsin, Zico gitsin" vs. gibi faturayı hocaya çıkaran söylemlere uzak kalmayı tercih etmiş olsam da, bu sezon oyuncuların hal ve tavırları ve sahadaki oyun "Tanjevic gider" dedirtti bana da. Ameliyat saatini bekleyen hastalar gibi suratlar düşmüş, moral sıfır. Tabii ki bekledikleri ameliyatın tek amacı olacak: Kan değişimi...

bonzo1963 dedi ki...

Bu adam hakkında bu kadar olumsuz yazdıktan sonra, bir kampanya yapayım dedim ve soruyorum:
Tanjeviç'in başarılı olduğu 3 şeyi yazınız?
Bakalım neler gelecek? Ya da gelebilecek?

serpil dedi ki...

süper bir benzetme gerçekten tebrik ediyorum..

BaHa dedi ki...

Dün farketmen bayağı geç olmuş :)
Geçen seneki finalin 3.maçıyla başlamıştı düşüş..
Benim düşüncem takım içinde de ona karşı bir tepki var.
Alt yapıdan başlayarak ciddi bir değişim şart Fenerbahçede.

Adsız dedi ki...

http://www.milliyet.com.tr/Spor/HaberDetay.aspx?aType=HaberDetay&KategoriID=6&ArticleID=1156095&Date=30.10.2009&b=Yildirimdan%20sok%20karar

Bence tüm amatör branşları kapatsınlar.. Basketbola hiçbir şey kaymayan bir futbol klübünden beklenen budur..