21 Ekim 2009 Çarşamba

Askerlik

Alper Yılmaz'ın Pertevniyal formasıyla faal basketbol yaşantısına devam ettiğine önce şaşırmış, sonra 'Askerlik' mevzusu hatırlatılınca taşları yerine oturtmuştuk kafada. Bir ufak detay daha var yalnız konuyla ilgili. Efes Pilsen'in takım menajeri Özgür Alyüz de (1979'lu) Pertevniyal kadrosunda. Hoş o 2007-08 sezonundan beri kadroda ama olsun, orada da mevzu 'Askerlik'. Arada şöyle bir görünüp çıkmış maçlarda. Zaten istatistikler de hayli komik.

2007-08 sezonu:
11 maç / 23 saniye ortalama / Toplam istatistik 1/2 üçlük / 1 ribo, 1 top çalma, 5 top kaybı
2008-09 sezonu:
10 maç / 59 saniye ortalama / Toplam istatistik 0/4 üçlük / Başka bir şey yok
2009-10 sezonu:
Henüz oynamadı.

9 Yorum Yapılmış:

efesliler dedi ki...

Ben de masumane ne güzel basketbola geri dönmüş diyorum. Gidin arkadaş. Ben de gittim, 5 ay takıldım Tokat'ın dağlarında:)

Gurcay dedi ki...

Bir Efes Pilsen taraftarı olarak bu yapılan hareket hoşuma gitmedi. Spor kulübünü böyle bir amaç için kullanmak hiç doğru değil. İbrahim Kutluay askerlikten yırtmak için (veya 28 gün yapmak için) apar topar Yunanistan'a (sanırım AEK idi) tekrar gittiğinde de aynı tepkiyi vermiştim. Bu yapılan "milli sporcu" çizgisi ile uyuşmuyor, gençlere kötü örnek olunuyor. :(

cannksk dedi ki...

Aziz Yıldırım kontraya geçsin buradan :D

Adsız dedi ki...

Bunun adı hülledir arkadaslar , başka bir açıklaması yok ne yazikki . eşitsizlik , uyanıklık , korkaklık ... ne demek lazım bilemiyorum

Adsız dedi ki...

Koskoca Efes pilsen camiasinin, bu ülkenin en önemli basketbol kulubünün bu olayın icinde paravan olmasının ya da adının geçmesinin diyelim, utanç verici olduğunu düşünüyorum. Bunu yanlısı mutlaka düzeltmeliler aksi takdirde hiçbir inandırıcılıkları kalmaz

Adsız dedi ki...

Pertevniyal küme düşürülsün

yunus dedi ki...

adam askere gitmek istemiyor, devlet zorla askere almak istiyor.İnsanın özgür iradesine önem verilmezse böyle dalavereler normal.

kobe dedi ki...

bence bedelli yi bekliyordur o da zor cikar biraz hos bi davranis olmamis...

Adsız dedi ki...

Koskoca bir camianin iki menejerinin (hele biri yillardirmis) bu sekilde askerden kaciyor olmasi ne aci!