31 Ekim 2009 Cumartesi

F.Bahçe'de Solomon Kadro Dışı

Banvit maçının antresinde öğrendik olayı. Solomon disiplinsiz hareketleri ve son idmana katılmaması nedeniyle kadro dışı bırakılmış. Geçen yıl geldiğinden beri pek bir şey vermiyordu ve hatta ileri düzeyde de saçmalıyordu. Gönderilirse Tanjevic, Greer, Kinsey başta olmak üzere ufak bir halay ekibi kurulabilir. Ancak ben bu sabah evden çıkmadan önce FBTV'de basketbol haberi izlediydim ve son idmanını Abdi İpekçi'de yapan sarı lacivertlilerde tüm takımın hırslı ve istekli olması dikkat çekti tadında bir haber vardı. Garip memleket.

12 Yorum Yapılmış:

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

Bir arkadaşımın değimiyle iyi oynadığı zaman King Solomon,kötü oynadığı zaman Salo :)) Benim deyimimle Deli Oğlan :) Willie'nin sorunu tamamiyle psikolojik.Geçen yılki final serisinde Sinan Güler'e karşı kontrolü kaybetmesi ve halen o başarısızlığını ekstra ağırlık koyarak kapatmak istemesi hem Solomon'u aşşağılara çekiyor hem de takımın özellikle hücumda organize olamamasına neden oluyordu.Her ne kadar sorunlu da olsa sevdiği bir hocayla sağlam psikolojideki bir Solomon'u her zaman tek geçerim.Ama öbür türlü dağınık ve mutsuz Solomon gerçekten zarar veriyor.Şimdi Solomon'u gönderip koçluğa da Oktay Mahmuti gelir mi acaba? Oktay hoca da Solomon ile kavgalı ya artık onun da önü açıldı:) İyi bir Solomon'u ne Greer'e ne de Kinsey'e kimseye değişmem ama işte sağlam psikolojide olması şart...

bonzo1963 dedi ki...

çağdaş bey taraftarı olduğunuz takımın oyuncuları hakkında yorum yapın. Adamın formsuzluğunu at gözlükleri ile bakarak Sinan Güler'in savunmasına bağlamanız çok komik olmuş.Daha önce Tanjeviç'in doru dürüst hücum setinin olmamasından ya da ağırlığını koyamamasından dolayı etkili hücum edilemediğini biliyorduk, şimdi de Solomon'un ekstra ağırlık arzusunun bir başka neden olduğunu bilimsel bir şekilde anlatmış oldunuz ve bizde öğrenmiş olduk.Teşekkürler..

Adsız dedi ki...

bonzo1963

kimim kim hakkında yorum yapacağına siz mi karar veriyorsunuz.. ?
Ben bir Efes Pilsen taraftarı olarak Solomon'un kadro dışı bırakılmasına üzüldüm. Umarım gönderilmez. Onun bütün final serisinde berbat performansından az faydalanmadık...

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

@bonzo

Çok komiksin sen arkadaşım:))

bonzo1963 dedi ki...

adsız arkadaşım, burada eğer başkasına hitaben yazıyorsak mutlaka kimliğimizi gösteren bir tarz izliyoruz. Bilgine..

Adsız dedi ki...

kimliğini gösteren bir tarz bonzo1963 mü ? peki o zaman benimki de fonzo1978 oldu mu ? kimliğinizi gösteren bir tarz nedir sayın "bonzo" daha aydınlatıcı olur musunuz. kaldı ki küfür falan etmedim. sadece ne hakla kimin ne yazacağına karar verebilirsini sordum sana

basketçi dedi ki...

koskoca oyuncuları küçük çocuk gibi azarlarsan kaçarlar tabii
yakında gricek te kaçar
lise takımı çalıştırdığını zannediyor heralde
asvel maçı dönüşü uçakta ağır bir şekilde azarlanmış
son katıldığı idmanda da azarlar devam edince kaçmış

Mete Doğruer dedi ki...

Çağdaş Bey,

Bonzo arkadaşımız komik de siz çok mu mantıklısınız? Solomon'un kötü formuyla geçen seneki final serisindeki sinan güler savunmasının ne alakası olabilir? Solomon'un formu bariz bir düşüş içinde bunu basketboldan fazla anlamayanlar bile görüyor. Diğer görüşleriniz kendi görüşlerinizdir, bana göre ise Kinsey, Avrupa'ya gelmiş en kaliteli ABD lilerden biridir. Oktay Mahmudi tahmininiz ise umarım doğru çıkar, bence kendisi Fenerbahçe için aranan kandır...

bonzo1963 dedi ki...

Sevgili Adsız,
Size kızmadım yazdıklarınıza da bir şey söylemiyorum, hakaret olmadıkça söyleme hakkımda yok. Sadece ikaz ettiğim, insan doğrudan kendisine yazılmış bir yazının kimden geldiğini merak ediyor. Size postadan bir mektup gelse ve sen şöyle yaptın, böylesin dedikten sonra en altta adsız yazsa ya da hiç birşey yazmasa merak etmez misiniz?
Burada devamlı görüş bildiren arkadaşlarımız var, lakap,nickname ya da asıl isimleri ile artık birbirimizi görmesek te tanımaya başladık. Adsız jenerik bir lakap ve burada onlarca adsız var,empati yapın ve anlamaya çalışın lütfen. Yok ben böyle yazarım derseniz itirazımı sürdürmeyeceğim,değerli görüşlerinizi böyle alırız sorun değil..
Çağdaş kardeş bak yine olayı gırgıra verdin. Bana hücum performansındaki Solomon etkisini daha basketbol felsefesi içinde anlatmanı rica etmiştim. Yıllardır parkelerde olan koskoca Solomon'un 5 ay önceki bir sinan güler kelepçesi ile bugün sapıttığını yazmak asıl bana biraz komik geldi de.

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

@bonzo and mete

Arkadaşlar neden anlamak istediğiniz gibi anlıyorsunuz ve derinlemesine bakmıyorsunuz.Solomon'un final serisindeki kötü oyununu kapatmak ve kendini yeniden ben burdayım kralım demek için çok zorladığını ve bu yüzden Fenerbahçe hücumunun düzeninin bozulduğunu söylüyorum bunu anlayabilmek çok da zor değil.Yoksa Sinan Güler topunu çaldı 3.maçda ve sadece bu yüzden Solomon bu halde diyen de olmadı ki..Fakat şu da bir gerçek ki final serisindeki kötü performansında Sinan'ın da payı çok büyük.Bakın Solomon benim özel ilgim olan ve çok sevdiğim bir oyuncu.Yani sizin düşündüğünüz gibi Sinan'ı ve Efes'i övüp Feneri kötülemek gibi bir şey aklımın ucundan dahi geçmedi.Solomon karakteri gereği saha içinde olanları kişiselleştiren bir oyuncudur.Zaten en büyük yanlışı da budur.Fakat Solomon2u Solomon yapan da aslında bir yerde bu hırsıdır fakat işte geçen sene final serisinde olduğu gibi ters de tepebiliyor.Dikkat edin eskiden Willie pota altındaki Fener uzunlarına nefis paslar indiriyordu ve o kadar güzel rakip savunmayı dağıtıp o kadar uygun pozisyonda veriyordu ki resmen al da at paslarıydı bunlar.Ama işte kendisi bir şeyler yapmaya çalıştığı için artık bu pasları indirmiyor.Adam kral benim demek istiyor sanırım anladınız artık.Bonzo demişssin ki yine gırgıra vurmussun..Peki ne denir senin yazdığın o saçma sapan söze?Sen kendi oyuncuların hakkında yorum yap demişssin bana.Ne diyim ben senin bu dediğin söze?Yakıştırıyor musun sen kendine??

ako dedi ki...

Fb solomonu getirmeseydi, geçen sene şampiyon olabilirdi belki de. Bu olasılığı gözardı etmek yanlış olur.

Adsız dedi ki...

bence de solomonun derdi kendi içinde yaşadığı karakter sorunlarıydı.uğur çağdaş arkadaşa katılıyorum